L'Ajuntament de Barcelona ha adquirit els baixos de dos edificis del número 2 del carrer de la Química, cantonada amb Gran Via, al districte de Sants-Montjuïc. Els dos locals buits eren propietat de l'Institut Català del Sòl (Incasòl) de la Generalitat i han costat de 994.302 euros, segons ha informat l'ajuntament de la capital catalana.
En els propers mesos el consistori iniciarà un procés participatiu per definir els usos d'aquests dos locals, ubicats en edificis d'habitatges per a joves, i que des de fa anys són reivindicats pel veïnat del barri de La Marina de la Zona Franca. La compra ha estat possible gràcies al superàvit del pressupost del 2015 i formen part de la partida de 96 milions d'euros de l'Ajuntament destiant a polítiques socials i de millora dels equipaments i l'espai públic.
L'Ajuntament de Barcelona compra a la Generalitat els baixos de dos edificis del carrer de la Química
El cost de l'operació ha estat de 994.302 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2015 a
les 16:27
Et pot interessar
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
