L'Ajuntament de Barcelona ha adquirit els baixos de dos edificis del número 2 del carrer de la Química, cantonada amb Gran Via, al districte de Sants-Montjuïc. Els dos locals buits eren propietat de l'Institut Català del Sòl (Incasòl) de la Generalitat i han costat de 994.302 euros, segons ha informat l'ajuntament de la capital catalana.
En els propers mesos el consistori iniciarà un procés participatiu per definir els usos d'aquests dos locals, ubicats en edificis d'habitatges per a joves, i que des de fa anys són reivindicats pel veïnat del barri de La Marina de la Zona Franca. La compra ha estat possible gràcies al superàvit del pressupost del 2015 i formen part de la partida de 96 milions d'euros de l'Ajuntament destiant a polítiques socials i de millora dels equipaments i l'espai públic.
L'Ajuntament de Barcelona compra a la Generalitat els baixos de dos edificis del carrer de la Química
El cost de l'operació ha estat de 994.302 euros
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2015 a
les 16:27
Et pot interessar
-
Societat
Troben un cos dins d'una nevera durant un escorcoll per trobar un presumpte agressor sexual
-
Societat
Els antiavalots dels Mossos desfan les protestes i comencen els desnonaments en cascada de la Mina
-
Societat
La UB es consolida com la millor universitat de l'Estat, segons un rànquing internacional
-
Societat
La Fiscalia investiga Pilar Rahola per delicte d'incitació a l'odi i complicitat amb el genocidi
-
Societat
Tres famílies amb menors implicats, el principi dels desnonaments en cascada anunciats a la Mina
-
Societat Retards de més de mitja hora a l'R2 Sud i als regionals del sud per una incidència a l'estació de França
