L'Ajuntament de Barcelona sospita que la desaparició del bust de bronze de l'escriptor Narcís Oller es deu a un robatori i per això denunciarà els fets davant els Mossos d'Esquadra aquest dijous, segons han confirmat fonts municipals. Els veïns van alertar que el pedestal que aguanta l'escultura a la plaça Narcís Oller del barri de Gràcia estava buit fa quatre dies.
La sospita del consistori se sustenta en el fet que cap dels seus departaments ha retirat l'escultura per tal de realitzar tasques de manteniment. De la mateixa manera, la Guàrdia Urbana no ha rebut cap denúncia o avís de bretolada contra el bust, obra de l'artista Eusebi Arnau i que s'exhibia a la plaça del barri de Gràcia des de 1942.
L'Ajuntament de Barcelona denunciarà el robatori del bust de l'escriptor Narcís Oller
Societat
El consistori nega que hagi ordenat la retirada de l'escultura ubicada al barri de Gràcia des de 1942
ARA A PORTADA
Publicat el
08 d’agost de 2018 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Societat PSOE i Sumar arriben a un acord per desplegar una nova pròrroga de lloguers més àmplia
-
Societat Un intern de Quatre Camins condemnat per homicidi s'escapa durant una sortida a Barcelona
-
Societat
Desarticulen una organització criminal que distribuïa armes a Catalunya: el líder operava des de la presó
-
Societat
Collboni anuncia ara que demanarà a l'Estat canviar la llei per poder regular els lloguers comercials
-
Societat La terapeuta dels Andic va dissenyar una teràpia de xoc a Montserrat: volia sotmetre'ls a una «situació extrema»
-
Societat
Barcelona tindrà un pregó familiar: Toni Falgueras, del celler Gelida, encetarà la Mercè 2026 amb la seva filla
