L'Ajuntament de Barcelona ha sortit al pas aquest dissabte de l'anunci fet ahir pel propietari de la torre Agbar, de tirar endavant el seu projecte hoteler agafant-se a un certificat legal anterior a la moratòria municipal.
Concretament, va anunciar que el projecte hoteler de la torre tirava endavant perquè abans que entrés en vigor la suspensió de llicències, el 2 de juliol -dos dies abans de l'entrada del nou equip de govern-, va demanar a l'Ajuntament un Certificat de Règim Urbanístic que preveu la llei d'urbanisme. Segons Emin Capital, aquest li permet "presentar i tramitar" la conversió de la torre Agbar en hotel.
La tinent d'alcalde d'Urbanisme, Janet Sanz, ha explicat que el document esgrimit per Emin Capital li dóna dret a "sol·licitar la llicència" hotelera i presentar el projecte en "els pròxims sis mesos. Tot i això, ha assegurat que la suspensió continua fins al "primer trimestre del 2016" i el model hoteler està supeditat a un "debat de tots els sectors, veïns i veïnes".
L'Ajuntament diu que la torre Agbar «s’ha precipitat» i no està al marge de la moratòria sobre nous hotels
Janet Sanz afirma que Emin Capital pot demanar la sol·licitud en sis mesos però que no acceptaran "cap pressió"
ARA A PORTADA
-
-
La crisi al PSOE sacseja la Moncloa: Yolanda Díaz exigeix a Sánchez un «canvi profund» al govern espanyol Redacció
-
L'UCO escorcolla organismes vinculats a Hisenda i Transició Ecològica pel cas de Leire Díez Redacció
-
-
Es pot escapar un virus del laboratori? L'IRTA-CReSA nega que les obres ho hagin facilitat Arnau Urgell i Vidal
Publicat el 01 d’agost de 2015 a les 13:21
Et pot interessar
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 13 i 14 de desembre
-
Societat
Va ser realment un accident? Què sabem i què no de la mort d'Isak Andic un any després
-
Societat
Els fills d'Isak Andic l'homenatgen amb una carta: «Era un pare proper i afectuós»
-
Societat
Creen una eina que prediu el risc d'ictus a partir dels greixos de la dieta
-
Societat
Barcelona estrena dos nous radars: on són i a quina velocitat multen?
-
Societat
Quatre línies de Rodalies, fora de servei per una incidència entre Mollet-Sant Fost i Granollers Centre
