L'alcalde de Reus, Carles Pellicer, no es presentarà a la reelecció de cara a les eleccions municipals de 2023. Ho ha anunciat el mateix batlle, aquest vespre de dilluns, en una conferència al Teatre Bartrina en què ha volgut repassar l'acció del seu govern en l'actual mandat i, de passada, analitzar els "reptes de futur" de Reus.
Envoltat dels integrants del seu grup municipal, així com de simpatitzants, l'alcalde ha revelat que no té la intenció de tornar a liderar una candidatura a unes eleccions municipals. D'aquesta manera, Pellicer deixarà l'alcaldia l'any que ve, després de tres mandats i 12 anys al capdavant del consistori de la capital del Baix Camp.
Cal recordar que, a banda, la seva trajectòria a l'Ajuntament de Reus va començar abans, el 2003, quan va liderar per primera vegada la llista de CiU. El 2007 hi va tornar, però en totes dues ocasions va acabar a l'oposició. Actualment, forma part del PDECat.
La continuïtat de Pellicer era una qüestió pendent de resoldre's des de feia mesos, raó per la qual la conferència d'aquest dilluns havia aixecat certa expectació. En aquest sentit, s'havia especulat amb una possible aliança amb Junts per Reus per presentar una única llista, o fins per optar a posteriori per una coalició.
L'alcalde de Reus anuncia que no es presentarà a les municipals
Carles Pellicer, del PDECat, deixarà el càrrec l'any que ve, després de tres mandats i dotze anys al capdavant del consistori de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de març de 2022 a
les 19:24
Et pot interessar
-
Societat
València es bolca amb el Correllengua Agermanat en defensa de la llengua
-
Societat
La supressió d'excursions i colònies trasllada el conflicte educatiu més enllà de les vagues
-
Societat El Molino torna a tancar les portes, poc més d'un any després d'haver reobert
-
Societat
Renfe i Adif treballen en un centre integrat de control sense concretar data ni lloc d’ubicació
-
Societat Les biblioteques de Barcelona, en vaga indefinida cada dissabte
-
Societat
Quatre detinguts mentre fugien després de cometre un butró a una botiga de telefonia de Barcelona
