L'ANC ha encès aquest divendres al vespre més d'un miler d'espelmes a la plaça del Pou de Balaguer per denunciar "la inoperància" de l'Estat davant la pobresa energètica. L'acció formava part la campanya d'estiu de l'Assemblea Nacional Catalana, "Activa't per la República!", i ha comptat amb l'ajuda de desenes de voluntaris.
L'acte ha servit per denunciar el recurs d'inconstitucionalitat que va presentar l'executiu espanyol contra la llei d'emergència social que el juliol del 2015 el Parlament de Catalunya va impulsar i aprovar per unanimitat amb la voluntat de reduir el nombre de desnonaments i evitar talls de llum i gas a famílies en risc d'exclusió social.
L'ANC ha considerat, a través d'un comunicat, que "els catalans no ens podem quedar amb els braços plegats, hem de treballar plegats per aconseguir un nou país, més solidari i més implicat amb aquells que més ho necessiten". És per això que l'entitat ha anunciat que "continuarà treballant per donar a conèixer als ciutadans quines mesures podria aplicar Catalunya si pogués gestionar els seus propis recursos".
L'ANC denuncia a Balaguer les traves de l'estat espanyol en matèria de pobresa energètica
Una exposició ha il·luminat el centre històric del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’agost de 2016 a les 14:50
Et pot interessar
-
Societat
Assagen un mètode innovador perquè els prematurs extrems rebin sang de cordó umbilical
-
Societat
Un tren de passatgers xoca amb una grua a Cartagena i deixa sis ferits
-
Societat
Renfe no ha pagat cap de les multes per males pràctiques comercials a Catalunya en 10 anys
-
Societat
Els metges insisteixen: una setmana de vaga cada mes a l'estat espanyol i una idea similar a Catalunya
-
Societat
Vaga de zel dels maquinistes de Rodalies: què passa amb els treballadors?
-
Societat
Tallada la C-32 per un accident i 18 quilòmetres de cues a l'A-2 pel tancament de l'AP-7
