La delegació de Joventut de l'Arquebisbat de Barcelona ha convocat una xerrada-debat d'un home gai catòlic que defensa que els homosexuals no han de practicar sexe ni tenir parella. Philippe Ariño és autor del llibre Homosexualitat contracorrent i considera que els homosexuals s'han de resistir a les seves "pulsions", segons ha publicat Catalunya Plural.
El president de l'Observatori contra l'Homofòbia i portaveu del Front d'Alliberament Gai de Catalunya (FAGC), Eugeni Rodríguez, ha demanat que se suspengui l'esdeveniment, que se celebrarà en la parròquia de Santa Anna de Barcelona el pròxim diumenge a les 18.00h, segons es pot consultar al web de la delegació de Joventut de l'Arquebisbat i també al Facebook.
Per a Rodríguez, "és absolutament indignant i estigmatitzant aquest acte de greu contingut homòfob. És un clar atac al contingut de la Llei 11/2014 que obliga totes les institucions de Catalunya a no discriminar a les persones LGTBI i genera aïllament i menyspreu".
El delegat de Joventut de l'Arquebisbat i organitzador de l'acte, Bruno Berchez, ha defensat la invitació a Philippe Ariño perquè "ell ve a explicar la seva història, no diu què s'ha de fer o no i diu coses interessants perquè no és un discurs típic".
"Que li hàgim convidat no vol dir que estiguem d'acord amb el que diu. Allà es podrà replicar i dir que no estàs d'acord perquè es tracta d'un espai de debat. L'assumpte és poder parlar, no convèncer, ni estar d'acord", ha assenyalat el capellà.
L'Arquebisbat de Barcelona organitza una xerrada d'un gai que defensa que els homosexuals no tinguin sexe
Societat
L'Observatori contra l'Homofòbia demana que se suspengui i la delegació de Joventut de l'Arquebisbat, que no té per què estar-hi d'acord malgrat que l'hagi convidat
- Cartell que convoca la xerrada de Philippe Ariño organitzada per l'Arquebisbat de Barcelona | Facebook de Delejovebcn -
- | Facebook de Delejovebcn
ARA A PORTADA
-
Cultura Mor Josep Vallverdú, el centenari creador del Rovelló Arnau Urgell i Vidal | Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Cultura «He arribat al caire del centenari per atzar, les casualitats ens marquen la vida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Puigdemont denuncia Espanya a la Comissió Europea per no complir la sentència del TJUE sobre l'amnistia Redacció
Publicat el
07 de febrer de 2017 a
les 21:50
Actualitzat el
07 de febrer de 2017 a les
22:08
Et pot interessar
-
Societat
Cinc sancions al dia: així castiga l'Ajuntament de Barcelona les trampes dels negocis de Ciutat Vella
-
Societat
El flexo de la Via Laietana
-
Societat Crit d'alerta de la Universitat Catalana d'Estiu per «incerteses» en el finançament
-
Societat
Detenen el «presumpte sicari» de l'assassinat a trets d'un menor al parc de la Pegaso de Barcelona
-
Societat
Sense entesa en la primera reunió entre els bombers voluntaris i Interior: «Ens veurem als jutjats»
-
Societat
Prohibit el fum a les terrasses i els anuncis de cigarretes electròniques: les claus de la nova llei antitabac
