L'empresa IQOXE, en la qual es va produir una explosió aquest dimarts que ha causat tres morts i set ferits, ha emès un comunicat en el qual assegura que ha obert una investigació per esclarir les causes de l'accident.
En una breu nota tramesa aquest dimecres al vespre, la companyia apunta que està col·laborant amb els Bombers per transvasar l'òxid de propilè del dipòsit afectat. A més, també ha apuntat que "lamenta profundament" la mort de tres persones, dos de les quals "col·laboradores" de l'empresa i que s'ha posat en contacte amb les famílies de les víctimes per donar-los el condol "i tot allò que necessitin".
Finalment, han agraït la tasca dels Bombers i de la resta de serveis d'emergències que "han permès l'extinció de l'incendi".
L'empresa afectada per l'explosió afirma que ha obert una investigació per esclarir les causes de l'accident
IQOXE explica en un comunicat que "lamenta profundament" la mort de tres persones a la planta de Tarragona
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de gener de 2020 a
les 20:59
Et pot interessar
-
Societat
Quevedo i el concepte de ramat
-
Societat
En marxa l'operació sortida per Sant Joan: el 44% dels vehicles ja han sortit de Barcelona
-
Societat
Estabilitzat l'incendi a Forallac, al Baix Empordà
-
Societat Protecció Civil demana «seny» davant l’onada de calor i l’alt risc d’incendi
-
Societat
Trànsit preveu la sortida de 610.000 vehicles aquest cap de setmana i de 490.000 per la revetlla de Sant Joan
-
Societat Canvis a la vaga de treballadors de l'aeroport del Prat: desconvocades les del juny però es mantenen les del juliol
