L'empresa encarregada del servei de socorrisme a les platges de Palamós, Pro-activa Serveis Aquàtics S. L., no sancionarà el socorrista acusat de catalanofòbia a Palamós. Segons va denunciar una mare de Taradell (Osona) aquest dilluns, el treballador es va negar a atendre-la perquè li va parlar en català.
En un comunicat fet públic per l'empresa, un cop acabada la investigació de l'incident, han conclòs que "l'actuació per part del treballador, tot i no ésser l'òptima, no és sancionable". La companyia assegura que el socorrista aquàtic que vigilava l'aigua no es va negar a atendre el nen de 14 anys ferit per una picada de medusa, sinó que el va dirigir cap al lloc de socors.
L'empresa també lamenta que arran de la denúncia el treballador ha rebut "amenaces contra la integritat física" i que estan estudiant quines mesures poden adoptar.
L'empresa Pro-activa no sancionarà el socorrista acusat de catalanofòbia a Palamós
Societat
La companyia assegura que el treballador ha rebut "amenaces contra la seva integritat" després de l'incident
ARA A PORTADA
-
-
Política Tots els escenaris possibles després del 29-N: de la revàlida de Sánchez a la «supermajoria» de Feijóo Bernat Surroca Albet
-
Política La CUP sotmetrà a la militància la decisió de no presentar-se a les eleccions espanyoles Pau Espí Solé
-
-
Política Feijóo evita parlar d'habitatge en l'inici de precampanya i promet un govern de «reconstrucció nacional» Neus Climent / Agències
Publicat el
12 de juliol de 2016 a
les 18:04
Et pot interessar
-
Societat
Mor l'advocat Joan Piqué Vidal als 93 anys
-
Societat
El PP porta a la Fiscalia l’esvoranc del Putxet per investigar les «possibles responsabilitats penals»
-
Societat
Els sindicats de l'habitatge mobilitzen Barcelona per preparar la vaga general de l'11-N
-
Societat
L'avançament electoral entorpeix part de la resposta al naufragi de les PISA
-
Societat Desmedicalitzar la salut mental: les assignatures pendents per trencar l'estigma
-
Societat
Trenta quilòmetres de cues a l'AP-7 durant l'operació sortida pel pont del 12 d'octubre
