L'Enquesta de Serveis Municipals de l'ajuntament de Barcelona, un sondeig en el que es realitzen 6.000 entrevistes domiciliàries, a més de mostrar el grau de satisfacció dels habitants de cada districte, ha desvetllat altres dades curioses:
- El 49,9% dels barcelonins llegeix premsa diàriament. Els diari capdavanter és 'La Vanguardia' (50%), seguit per 'El Periódico' (35,3%) i els diaris gratuïts (20%).
- Els canals de televisió que es miren habitualment. Els tres canals més vistos són TV3/Canal 324 (50,1%), La 1 (31,2%) i Antena 3 (30,2%).
- El 94,3% de la població barcelonina utilitza el telèfon mòbil.
- El 96,2% dels habitants utilitza el correu electrònic per a fins personals, un 55,5% per feina i un 24,5% pels estudis.
- El 49,4% dels barcelonins utilitzen les xarxes social i el 50,6% no en fa servir cap. Facebook és la més utilitzada (44,6%), seguida per Twitter (12,1%) i LinkedIn (6,3%).
- El 87,1% de la població té telèfon fix a casa i un 78,3% disposa d'internet.
- Només el 23,7% té assecadora a casa, però el 44% té rentaplats.
- Al domicili del 31,6% de ciutadans hi ha una persona que treballa, el 31,3% no n'hi ha cap que tingui feina, el 30% n'hi ha dues i només en un 5,4% n'hi ha tres.
- El 16,5% dels habitants tenen un gos o gossos a casa seva.
- El 21,7% dels barcelonins té segona residència, menys que l'any 2010 que n'hi havia el 23,4%.
Les deu dades curioses dels barcelonins
L'ajuntament ha publicat una enquesta que avalua el grau de satisfacció dels ciutadans
Ara a portada
Publicat el 24 de novembre de 2014 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris