Ha arribat el dia. Després de 15 mesos, les discoteques i bars musicals poden obrir les seves portes a partir d'aquesta mitjanit. L'horari dels establiments serà fins a les 3.30 hores, ampliable fins a les 4 de la matinada.
Al 50% d'aforament a l'interior, amb pista de ball, sense distància de seguretat i amb mascareta. Aquests són els quatre punts més destacats de la imminent reobertura de l'oci nocturn. A més, la venda d'entrades haurà de ser anticipada i els establiments han de guardar les dades dels clients. Els locals també haurian de facilitar gel hidroalcohòlic i garantir que els espais estiguin ventilats.
A la pista de ball no serà necessari estar amb el grup bombolla, ni tampoc mantenir distàncies amb els altres usuaris, però sí que serà necessària la mascareta. El pla de reobertura també inclou la possibilitat de poder consumir begudes fora de la pista de ball i, per tant, a l'interior dels locals.
Així doncs, tots els establiments hauran de tenir la zona de ball delimitada per evitar que hi hagi gent amb mascareta i sense en un mateix entorn. Només s'haurà de mantenir la distància entre consumidors quan s'estigui a la barra, que s'ha de respectar el metre i mig de separació amb els altres usuaris.
Les discoteques reobren aquesta mitjanit
Societat
Hi haurà pista de ball, s'haurà de dur mascareta i es podrà consumir a l'interior dels locals, limitats al 50% d'aforament
- Reobren les discoteques | Unsplash -
- | Unsplash
ARA A PORTADA
-
Política Estat i Generalitat certifiquen el compromís amb l'ampliació del Prat però deixen els diners per al 2031 Bernat Surroca Albet
-
Política El govern espanyol destinarà 1.760 milions al Prat amb l'ampliació a l'horitzó Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Com arribar al 6% del PIB en Educació? Caldria multiplicar per 1,4 el nou finançament Oriol March
-
Política El Govern admet que el 6% del PIB en Educació serà «gradual» i ho vincula al nou finançament Bernat Surroca Albet
-
Política El pacte d'Illa per rellançar l'educació no convenç ni els socis ni l'oposició Lluís Girona Boffi
Publicat el
20 de juny de 2021 a
les 13:01
Actualitzat el
20 de juny de 2021 a les
13:43
Et pot interessar
-
Societat La meitat dels estudiants de Medicina a Catalunya són de fora
-
Societat
Collboni rebutja accelerar la climatització d'escoles a Barcelona per motius de «compatibilitat» d'obres i curs escolar
-
Societat
L'altra Urquinaona que crema
-
Societat
El Prat bat un nou rècord amb gairebé 6 milions de passatgers a l'agost
-
Societat
Els Mossos conclouen que l'últim incendi a Collserola va ser provocat
-
Societat El Banc de Sang i el tramvia s'alien de nou per «sensibilitzar» els barcelonins
