Un equip de psicòlegs holandesos ha aplicat un test semàntic a 90 homes i dones. L'examen prevenia els voluntaris que un observador/observadora s'adreçaria a ells/elles des de l'aïllament de la cabina on es trobaven. Només se'ls indicava el nom, del qual, òbviament, en podien deduir el sexe.
L'experiment, citat per Le Monde, ha demostrat que els individus de sexe femení no patien cap desviació significativa en el nivell d'encerts. Per contra, en el grup dels homes l'anticipació d'un encontre amb una dona desconeguda els ha empès a uns resultats semàntics netament inferiors.
La paradoxa és que l'experiment estava totalment automatitzat i les dones que van generar les expectatives en aquells homes no van existir mai.
Les dones tornen estúpids els homes?
Estudis científics demostren que els individus de sexe masculí veuen interferides les seves capacitats cognitives per les dones
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de desembre de 2011 a
les 21:22
Et pot interessar
-
Societat
Trànsit limitarà la velocitat a 80 quilòmetres per hora per la revetlla de Sant Joan: l'AP-7, afectada
-
Societat
Un robatori de coure afecta la circulació de l'R3, mentre l'R14 recupera el servei entre la Plana-Picamoixons i Vinaixa
-
Societat
Missa a la Catedral pel sant (decapitat) que va defensar el «bon govern»
-
Societat
És realment la nit de Sant Joan la més curta de l'any?
-
Societat
Frases típiques per a Sant Joan: dites i refranys per celebrar una nit màgica
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
