En marxa l'operació tornada de Sant Joan. Les carreteres catalanes afronten aquest diumenge el desplaçament massiu de la població cap a Barcelona i les grans ciutats després d'un cap de setmana de festa i trobades familiars. El Servei Català de Trànsit (SCT) preveia que el pic de congestions es donés cap a les 19:00 hores, però a les 20:15 hores encara hi ha més de 20 quilòmetres de cues a l'AP-7.
[noticiadiari]2/258894[/noticiadiari]
Concretament, és en el pas de la principal autopista de Catalunya per la Roca del Vallès i Llinars del Vallès en sentit sud on es dona la principal retenció, amb 10 quilòmetres de circulació lenta. A més, a Vilafranca del Penedès, es donen 6 quilòmetres més de congestió en sentit nord.
Però això no és tot: sense marxar de l'AP-7, hi ha dos quilòmetres de cues a Subirats en sentit sud. Entre la Jonquera i Agullana, l'AP-7 es troba gairebé col·lapsada per l'incendi d'un autobús. A l'A-2 entre Esparreguera i Collbató en sentit est, un accident provoca grans congestions durant cinc quilòmetres.
[plantillavirals]
Les retencions ja sumen 20 quilòmetres a l’AP-7 en la tornada de Sant Joan
Les cues van incorporant vehicles a partir de les 19:00 hores mentre no cal lamentar accidents greus
- Les retencions d'aquest diumenge a l'AP-7 -
- SCT
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2023 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
Educació apuja l'aposta amb el salari, convenç CCOO i UGT i espera a la resta de sindicats
-
Societat
Totes les línies de Rodalies tenen greus problemes 50 dies després de l'accident de Gelida
-
Societat
El Negre de la Riba
-
Societat
La mobilització del 8-M s'empelta de la crisi global i reivindica el «no a la guerra»
-
Societat
Mor Joan Soler, el sacerdot empresonat pel franquisme
-
Societat
Més de 27.000 denúncies relacionades amb violències masclistes durant el 2025
