En marxa l'operació tornada de Sant Joan. Les carreteres catalanes afronten aquest diumenge el desplaçament massiu de la població cap a Barcelona i les grans ciutats després d'un cap de setmana de festa i trobades familiars. El Servei Català de Trànsit (SCT) preveia que el pic de congestions es donés cap a les 19:00 hores, però a les 20:15 hores encara hi ha més de 20 quilòmetres de cues a l'AP-7.
[noticiadiari]2/258894[/noticiadiari]
Concretament, és en el pas de la principal autopista de Catalunya per la Roca del Vallès i Llinars del Vallès en sentit sud on es dona la principal retenció, amb 10 quilòmetres de circulació lenta. A més, a Vilafranca del Penedès, es donen 6 quilòmetres més de congestió en sentit nord.
Però això no és tot: sense marxar de l'AP-7, hi ha dos quilòmetres de cues a Subirats en sentit sud. Entre la Jonquera i Agullana, l'AP-7 es troba gairebé col·lapsada per l'incendi d'un autobús. A l'A-2 entre Esparreguera i Collbató en sentit est, un accident provoca grans congestions durant cinc quilòmetres.
[plantillavirals]
Les retencions ja sumen 20 quilòmetres a l’AP-7 en la tornada de Sant Joan
Les cues van incorporant vehicles a partir de les 19:00 hores mentre no cal lamentar accidents greus
- Les retencions d'aquest diumenge a l'AP-7 -
- SCT
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juny de 2023 a
les 18:19
Et pot interessar
-
Societat
La setmana de la «doble vaga» dels metges comença amb un seguiment del 39%, segons els sindicats
-
Societat
El Barça se suma al Correllengua Agermanat, que sortirà del Camp Nou i recorrerà tots els Països Catalans
-
Societat
Cinc línies continuen amb trams tallats cinc setmanes després de l'accident de Gelida
-
Societat
Salut incentivarà els CAP que redueixin la llargada de les baixes
-
Societat
Reobre l'AP-7 a l'Hospitalet de l'Infant, que estava tallada en sentit nord per un camió bolcat
-
Societat
Els detalls de la proposta de Pisarello per fer gratuït el metro: començar pels caps de setmana, joves i gent gran
