El Ministeri de Sanitat ha aprovat la vacunació dels jugadors de la selecció espanyola de futbol contra la Covid-19. Segons ha avançat RTVE, la ministra Carolina Darias n'informarà al ple del Consell Interterritorial de Salut aquest dimecres.
Sanitat n'assumirà la vacunació "en l'àmbit de les seves competències" i l'Exèrcit serà l'encarregat d'administrar les dosis als futbolistes. Segons fonts del govern espanyol, se seguirà el mateix procediment amb els esportistes olímpics perquè "representen l'Estat".
Amb tot, el vaccí escollit per als jugadors serà el de Pfizer o el de Moderna. Els dos fàrmacs s'administren en dues dosis, fet que xoca amb la proximitat de l'Eurocopa. Així, a falta d'un mes per la final, els jugadors podrien haver de tornar a casa abans d'obtenir la immunitat contra el virus.
[plantillacoronavirus]
L'Exèrcit vacunarà la selecció espanyola de futbol
Sanitat autoritza administrar Pfizer o Moderna als futbolistes, que podrien tornar a casa sense immunitat si queden eliminats aviat
- Els jugadors rebran la vacuna contra la Covid
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juny de 2021 a
les 17:12
Actualitzat el
09 de juny de 2021 a les
17:17
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones reclamen a Barcelona l’alliberament dels dos activistes de la Flotilla
-
Societat
La primera granja de grills per al consum humà: «Només cal trencar la barrera psicològica»
-
Societat
Què passa amb l'altra pròrroga dels lloguers, la que no ha decaigut i ja consta a la llei?
-
Societat
Detenen un home per la mort violenta d'una dona a Esplugues de Llobregat
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
