L’extresorer de Maçanet de la Selva arriba a un acord amb la fiscalia
Emili Bancells evita anar a judici, per apropiar-se “temporalment” de 5.180 euros del consistori
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2012 a
les 17:00
L'extresorer de Maçanet de la Selva, Emili Bancells, ha admès que entre els anys 2009 i 2010 va desviar 5.180 euros de les arques municipals i se'ls va embutxacar. Fiscalia i defensa han arribat aquest dimarts al matí a un acord, que tenen previst formalitzar el mes vinent a l'Audiència de Girona i que evita que el cas el jutgi un tribunal popular. L'acusat es conforma amb 1 any i 9 mesos de suspensió per a feina o càrrec públic i a pagar una multa de 1.350 euros per un delicte continuat de malversació de diners públics. També pagarà les costes processals. Bancells admet que es va quedar els diners però diu que ho va fer de forma "temporal" per afrontar problemes familiars. L'extresorer va tornar els diners el juny del 2010.
Escull Nació com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
