La superfície afectada per l'incendi que crema des d'aquest dimarts a la nit al nord-est de Mallorca és, segons el darrer recompte fet pel govern balear, de 479,96 hectàrees repartides entre els municipis d'Artà i Capdepera. Un 75% del foc ja està estabilitzat i els mitjans aeris s'han retirat a primera hora de la tarda. Continuen treballant-hi, però, 150 efectius terrestres.
Sembla que les flames van començar a cremar a Cala Torta, un lloc molt freqüentat per banyistes a aquesta època. El foc ha obligat a desallotjar 180 persones durant la darrera nit, però totes han pogut tornar i ningú no ha hagut de rebre assistència mèdica.
L'incendi al nord-est de Mallorca deixa 480 hectàrees afectades
Es retiren els mitjans aeris i continuen treballant-hi 150 efectius terrestres
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’agost de 2013 a les 14:51
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest divendres 29 d'agost: la pluja comença la retirada
-
Societat El «take away» de la cuina catalana: crema cremada per emportar al Born
-
Societat TMB rectifica i mantindrà el criteri de senyalització del metro després de l'onada de crítiques
-
Societat La campanya de vacunació de la grip i la Covid començarà el 22 de setembre per a la gent gran, embarassades, infants i personal sanitari
-
Societat Cau un grup que robava amb el «mètode de la taca»: en què consisteix l'engany?
-
Societat Detenen un professor de secundària de Barcelona per posseir i distribuir material d'explotació sexual infantil