Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat cap a les deu de la nit d'aquest dimarts l'incendi forestal que crema a la Serra de Montagut, a Tivissa (Ribera d'Ebre) des de poc després de les sis de la tarda.
Dinou dotacions, quatre de les quals aèries, hi han treballat durant tota la tarda i ha calgut dur-hi efectius en helicòpter atesa la impossibilitat d'accedir per terra al barranc on s'ha localitzat el foc.
L'incident ha afectat fins al moment unes dues hectàrees de superfície forestal, segons els Agents Rurals. Aquest és un dels sis focs que s'han declarat aquesta tarda a les Terres de l'Ebre a causa dels llamps.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juliol de 2014 a les 22:10
Et pot interessar
-
Societat L'Orgull omple Barcelona: les millors imatges del Pride 2025
-
Societat Enviar missatges fora de l’horari laboral pot comportar multes segons l'Estatut dels Treballadors
-
Societat Invisible
-
Societat Vint platges catalanes amb bandera vermella
-
Societat Maten un home amb una arma blanca a Castelldefels
-
Societat El Meteocat activa l'alerta per tempestes a 16 comarques