Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat cap a les deu de la nit d'aquest dimarts l'incendi forestal que crema a la Serra de Montagut, a Tivissa (Ribera d'Ebre) des de poc després de les sis de la tarda.
Dinou dotacions, quatre de les quals aèries, hi han treballat durant tota la tarda i ha calgut dur-hi efectius en helicòpter atesa la impossibilitat d'accedir per terra al barranc on s'ha localitzat el foc.
L'incident ha afectat fins al moment unes dues hectàrees de superfície forestal, segons els Agents Rurals. Aquest és un dels sis focs que s'han declarat aquesta tarda a les Terres de l'Ebre a causa dels llamps.
ARA A PORTADA
-
Odissea d'una víctima de violència masclista per un pis social (adjudicacions errònies incloses) David Cobo
-
-
Radiografia del Govern i dels partits: com encaren el futur de la legislatura? Bernat Surroca | Sara Escalera | Oriol March
-
Un any de «nova etapa»: Illa es consolida a Palau amb l'horitzó de Rodalies, finançament i pressupostos Bernat Surroca Albet
-
L'independentisme continua fent teràpia un any després del 12-M: tornarà a tenir majoria? Oriol March
Publicat el 01 de juliol de 2014 a les 22:10
Et pot interessar
-
Societat Els Bombers donen per controlat l'incendi de Vilanova però avisen que la nau pot col·lapsar
-
Societat Què ha de canviar perquè pugui viure plenament en català a Barcelona?
-
Societat Augmenten a 24 les comarques en alerta per tempestes fortes
-
Societat Europa va notar problemes a la xarxa mitja hora abans de l'apagada
-
Societat «Pensava que era boira, però feia olor de clor»: així s’ha viscut el confinament químic
-
Societat Què puc fer i què no si hi ha confinament per productes químics?