L'incendi que crema des de prima hora de la tarda d'aquest diumenge una zona de camps agrícoles a Ulldecona (Montsià) està en fase de control des d'unb quart i mig passat de sis, segons han informat els Bombers de la Generalitat.
El foc ha cremat una superfície aproximada de 12 hectàrees, bàsicament de matollar i zona agrícola en desús. Les flames també han afectat una casa deshabitada i un cotxe. Els Bombers de la Generalitat continuen treballant amb 12 dotacions terrestres i 3 mitjans aeris per acabar d'extingir l'incendi.
El foc s'ha declarat poc abans de les dues de la tarda en un dels marges de la TV-3319, la carretera que uneix Ulldecona i la Sénia, entre el Molí de l'Arbolí i les Tosses.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2011 a les 17:29
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest dimecres 7 de gener: es mantenen les alertes per fred i neu
-
Societat
Mor un home sense llar en un pàrquing a Badalona durant l'onada de fred
-
Societat
La grip es manté per sobre del nivell moderat de transmissió després de Nadal
-
Societat
Una administració de loteria del Prat de Llobregat ven 7 dècims del primer premi i ha de tornar 3 més
-
Societat
El 06703, primer premi de la loteria de Reis 2026, cau a una desena de municipis catalans
-
Societat
Catalunya registra mínimes de -12 graus el dia de Reis en plena onada de fred
