Joan Antoni Baron, alcalde de Mataró, s'ha adreçat personalment per escrit a Josep Lluís Cleries, conseller de Benestar Social i Família, per demanar el tancament del centre d'acollida de menors La Ribera, ubicat al barri de l'Havana de la capital del Maresme.
Des de l'obertura del centre s'han produït diferents episodis conflictius a l'entorn de l'equipament i, com explica el mateix alcalde, s'han produït incidents "molt greus" a l'entorn del centre amb actes d'incivisme diversos, amenaces a veïns i industrials de la zona i, fins i tot, una baralla multitudinària que va tenir lloc durant les festes nadalenques i que va acabar enfrontant interns i educadors, amb la intervenció dels Mossos d'Esquadra. "Se'ls ha escapat el control dels nois", afirma Baron.
L'escrit que l'alcalde ha enviat al conseller destaca que l'Ajuntament ha volgut assumir la seva quota de responsabilitat en les necessitats de recursos adreçats a la infància i l'adolescència, però que, en aquest cas, es veu obligat a "prioritzar la convivència veïnal a la ciutat".
L'incivisme podria tancar un centre de menors a Mataró
Per l'alcalde del municipi el nivell de problemes d'incivisme és "insostenible"
ARA A PORTADA
-
-
Front comú de Catalunya i el País Basc per aconseguir l'oficialitat de les llengües a Europa Lluís Girona Boffi
-
-
Cristóbal Montoro i vuit més: la llista de ministres imputats de José María Aznar Lluís Girona Boffi
-
Montoro es dona de baixa del PP després de ser acusat de beneficiar empreses gasistes quan era ministre Redacció
Publicat el 11 de gener de 2011 a les 15:53
Et pot interessar
-
Societat Àngel Llàcer obre l’Orgull barceloní: «Ser diferent no és un perill, és una riquesa»
-
Societat L'actriu argentina, Ana Carolina, anima a parlar català sense vergonya a les xarxes
-
Societat El temps d'aquest divendres 18 de juliol: la calor no s'atura
-
Societat Els Mossos detenen a 17 persones que es dedicaven a la revenda de mòbils robats a Barcelona
-
Societat Cursos de català a municipis petits: qui s'hi pot inscriure?
-
Societat Un aspirant a bomber s'aprofita de la llei trans per aconseguir plaça