Joan Antoni Baron, alcalde de Mataró, s'ha adreçat personalment per escrit a Josep Lluís Cleries, conseller de Benestar Social i Família, per demanar el tancament del centre d'acollida de menors La Ribera, ubicat al barri de l'Havana de la capital del Maresme.
Des de l'obertura del centre s'han produït diferents episodis conflictius a l'entorn de l'equipament i, com explica el mateix alcalde, s'han produït incidents "molt greus" a l'entorn del centre amb actes d'incivisme diversos, amenaces a veïns i industrials de la zona i, fins i tot, una baralla multitudinària que va tenir lloc durant les festes nadalenques i que va acabar enfrontant interns i educadors, amb la intervenció dels Mossos d'Esquadra. "Se'ls ha escapat el control dels nois", afirma Baron.
L'escrit que l'alcalde ha enviat al conseller destaca que l'Ajuntament ha volgut assumir la seva quota de responsabilitat en les necessitats de recursos adreçats a la infància i l'adolescència, però que, en aquest cas, es veu obligat a "prioritzar la convivència veïnal a la ciutat".
L'incivisme podria tancar un centre de menors a Mataró
Societat
Per l'alcalde del municipi el nivell de problemes d'incivisme és "insostenible"
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Sánchez anuncia ajudes que doblaran l'assegurança obligatòria per a les víctimes d'Urda Bernat Surroca Albet
-
Política Feijóo apuja el to després de l'accident de tren i retreu a Sánchez que «no doni la cara» ACN
-
Política Junts denuncia Renfe per homicidi i lesions greus per l'accident a Gelida de principis d'any Oriol March
Publicat el
11 de gener de 2011 a
les 15:53
Et pot interessar
-
Societat
Divuit ferits en un accident múltiple amb onze vehicles implicats a l’A-2
-
Societat
Detenen dues menors vinculades a Blocus per promoure aldarulls i saquejos a Barcelona
-
Societat
Les claus de les obres per unir el tramvia per la Diagonal: 40 mesos i trànsit privat permès
-
Societat
De Sant Narcís a Sant Sever: sabrem aquesta setmana el successor d'Omella?
-
Societat
Llonganissa de castanya i paté de gamba de Palamós: les novetats del Gastronomic Forum per «revisitar la tradició»
-
Societat
Els Mossos asseguren que les crides de Blocus s'han tallat «de soca-rel»
