Diverses persones que intentaven evitar el desnonament d'una família de quatre persones al barri del Poble-sec de Barcelona han llançat farina i confeti els agents de la Brigada Mòbil (Brimo) en el moment en què executaven l'ordre donada pel jutjat 55 de Barcelona.
Els agents han arribat cap a les 12.30 hores d'aquest dilluns, i unes 50 persones s'han concentrat davant de la porta de l'habitatge per intentar evitar el desnonament. Els agents han desallotjat una per una les persones, mentre des del pis que estava a punt de ser desnonat han tirat farina i confeti.
Els agents han aconseguit entrar a l'edifici i, després de diversos avisos d'obrir la porta i no rebre resposta, l'han tirat a terra i han entrat. Llavors, s'han dirigit cap a una habitació on hi havia un dels fills, moment en què la dona de la família ha anat cap als agents per evitar que hi entressin i aquests l'han reduït. Els agents han abandonat el lloc cap a les 14 hores.
Llancen farina i confeti als Mossos en un desnonament a Barcelona
Una cinquantena de persones s'han concentrat davant el pis per intentar evitar l'actuació de la Brimo
- Els Mossos, plens de farina durant el desnonament a Barcelona -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2022 a
les 17:59
Et pot interessar
-
Societat
Retrocés del preservatiu i manca d'educació sexual: la meitat dels adolescents atesos a Vall d’Hebron el 2025 tenien una ITS
-
Societat
El Sindicat de Llogateres fa una crida a la vaga general per la caiguda de la pròrroga dels lloguers
-
Societat
Arriba el dia mirall de l'eclipsi de sol: per què és important el 29 d'abril?
-
Societat
L'autòpsia d'Isak Andic no troba lesions compatibles amb un intent de frenar una caiguda accidental
-
Societat
Traslladen Rosa Peral de la presó de Mas d'Enric a Brians 1
-
Societat
La pròrroga dels lloguers cau definitivament al Congrés pel «no» de Junts, PP i Vox
