La policia està investigant l'origen i la propietat de 46.000 euros que un veí de Valladolid ha llençat en un contenidor aquest dilluns al matí. Una veïna de la localitat ha alertat la Policia Municipal després d'observar com un home llençava una bossa amb una cosa que semblaven bitllets al contenidor del paper i cartró.
Els agents s'han apropat al lloc dels fets i han observat, per l'obertura del contenidor, que estava ple de bitllets. Han estat els operaris del servei de neteja de l'Ajuntament qui han recuperat els bitllets que, segons sembla, són de curs legal.
Mentrestant, un altre home s'ha apropat als agents de la policia i ha explicat que sabia qui era l'home que havia llençat els diners. Es tractava d'un veí seu a qui coneixia i els agents s'han apropat al domicili. Com a sorpresa: no hi han localitzat ningú. Per ara, continuen amb les investigacions per saber d'on surten aquests diners.
[plantillavirals]
Llença 46.000 euros en un contenidor a Valladolid i desapareix
Dos veïns alerten de l'acció i de qui és l'autor dels fets però els agents no el localitzen
- Recollida selectiva -
- Josep Lluís Escudero
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de juny de 2022 a
les 20:26
Et pot interessar
-
Societat
El nou pla d'usos de Ciutat Vella passa un nou filtre: el «sí» de Junts fa que Collboni no necessiti més suports
-
Societat
La crisi de l'habitatge arriba als pobles: per què els preus continuen disparats?
-
Societat
Tres complements salarials i més reforç per a la inclusiva: la lletra petita de la nova oferta d'Educació
-
Societat
L'excap del CNI a Girona, sobre el 17-A: «La pregunta no era si hi hauria un atemptat, sinó quan i on»
-
Societat El Gremi de Llibreters denuncia una vintena de pràctiques que «posen en perill» les llibreries
-
Societat
El Suprem permet recórrer l'eutanàsia a persones que tinguin un vincle estret amb el sol·licitant
