[youtubesensepubli]qn4Vr6AUj84[/youtubesensepubli]
Llet Nostra ha fet un pas endavant i ha engegat, en un context difícil per als ramaders, una campanya de comunicació en suport i defensa del sector lleter del país. La campanya "A prop" compta amb la col·laboració de Teràpia de Shock, grup de rock català, amb el qual comparteix el valor d’apreciar molt les coses que es tenen a prop.
L’objectiu és transmetre al consumidor final la implicació de la marca amb el món ramader i la importància de fer-los costat per continuar garantint la seva continuïtat. D’aquesta manera, la llet de cooperatives catalanes segueix treballant per la consolidació del sector buscant créixer des de la proximitat per poder aglutinar en el futur el nombre més gran de productors possible.
Llet Nostra, que representa el 30% del sector català, amb aquesta campanya vol explicar que “la marca està a prop de les famílies ramaderes catalanes, a prop dels consumidors i del nostre entorn més pròxim, donant sortida a la llet produïda a casa nostra gràcies a un projecte plenament consolidat”, explica el seu president, Jordi Riembau.
Teràpia de Shock, grup de les Preses i Olot (Garrotxa), interpreta el tema principal de la campanya titulat A prop i en l’espot es poden veure els seus membres cantant la cançó en un entorn ramader. La campanya ha començat aquest mes de març a la televisió, ràdio, premsa i els mitjans digitals.
La implicació del consumidor és necessària
La campanya "A prop" que engega Llet Nostra pretén explicar al consumidor que la proximitat del producte és un valor a l’alça i que la llet de Llet Nostra està produïda per uns 200 ramaders d’aquí, de famílies cooperatives catalanes. Es tracta d’una marca de qualitat, implicada amb el territori i amb la seva manera de fer. La campanya també apel·la a la consciència dels consumidors i a la seva decisió de compra. Si el consumidor opta per fer una compra responsable, d’alguna manera, està contribuint a afavorir la continuïtat del sector ramader del país i l’economia local.
Ara el projecte Llet Nostra té més sentit que mai perquè el sector lleter està vivint la mateixa situació de fa una dècada, just quan cooperatives ramaderes catalanes van decidir crear i comercialitzar la seva pròpia marca.
Llet Nostra, «a prop» del sector lleter del país
La marca, que representa el 30% del sector, engega una campanya amb la col·laboració de Teràpia de Shock
ARA A PORTADA
-
Jordi Pujol, el llegat (i V): Madrid, font de poder i de disputes Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«A diferència de Pujol, Duran hauria estat encantat de ser ministre amb Aznar» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
-
Jordi Pujol, el llegat (IV): què és el pujolisme i com es va construir? Ferran Casas i Manresa | Oriol March
-
«El pujolisme és el període més fèrtil de construcció d'estructures d'estat» Ferran Casas i Manresa | Oriol March
Publicat el 12 d’abril de 2016 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Els Mossos activen el pla Nadal: més presència policial en eixos comercials i prevenció d'estafes virtuals
-
Societat
Neix l'Oficina Virtual: els ciutadans ja poden fer alguns tràmits de la Generalitat per videotrucada
-
Societat
Què opina la gent dels llums de Nadal del carrer Aragó?
-
Societat
La pèrdua d'habitatge protegit a Barcelona: quines zones quedaran més malparades els pròxims anys?
-
Societat
Fira de Santa Llúcia a Barcelona 2025: horaris i com arribar-hi
-
Societat
Trànsit calcula que 438.000 vehicles han sortit de l'àrea de Barcelona durant l'operació sortida
