[youtubesensepubli]qn4Vr6AUj84[/youtubesensepubli]
Llet Nostra ha fet un pas endavant i ha engegat, en un context difícil per als ramaders, una campanya de comunicació en suport i defensa del sector lleter del país. La campanya "A prop" compta amb la col·laboració de Teràpia de Shock, grup de rock català, amb el qual comparteix el valor d’apreciar molt les coses que es tenen a prop.
L’objectiu és transmetre al consumidor final la implicació de la marca amb el món ramader i la importància de fer-los costat per continuar garantint la seva continuïtat. D’aquesta manera, la llet de cooperatives catalanes segueix treballant per la consolidació del sector buscant créixer des de la proximitat per poder aglutinar en el futur el nombre més gran de productors possible.
Llet Nostra, que representa el 30% del sector català, amb aquesta campanya vol explicar que “la marca està a prop de les famílies ramaderes catalanes, a prop dels consumidors i del nostre entorn més pròxim, donant sortida a la llet produïda a casa nostra gràcies a un projecte plenament consolidat”, explica el seu president, Jordi Riembau.
Teràpia de Shock, grup de les Preses i Olot (Garrotxa), interpreta el tema principal de la campanya titulat A prop i en l’espot es poden veure els seus membres cantant la cançó en un entorn ramader. La campanya ha començat aquest mes de març a la televisió, ràdio, premsa i els mitjans digitals.
La implicació del consumidor és necessària
La campanya "A prop" que engega Llet Nostra pretén explicar al consumidor que la proximitat del producte és un valor a l’alça i que la llet de Llet Nostra està produïda per uns 200 ramaders d’aquí, de famílies cooperatives catalanes. Es tracta d’una marca de qualitat, implicada amb el territori i amb la seva manera de fer. La campanya també apel·la a la consciència dels consumidors i a la seva decisió de compra. Si el consumidor opta per fer una compra responsable, d’alguna manera, està contribuint a afavorir la continuïtat del sector ramader del país i l’economia local.
Ara el projecte Llet Nostra té més sentit que mai perquè el sector lleter està vivint la mateixa situació de fa una dècada, just quan cooperatives ramaderes catalanes van decidir crear i comercialitzar la seva pròpia marca.
Llet Nostra, «a prop» del sector lleter del país
La marca, que representa el 30% del sector, engega una campanya amb la col·laboració de Teràpia de Shock
ARA A PORTADA
-
Sílvia Orriols, pel camí de perdre la subvenció més gran de la història de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Una antiga fàbrica que explica dues dècades de política municipal a Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
-
El govern espanyol posa una nova unitat i més gent a fer «manteniment preventiu» a Rodalies Redacció
-
Els sindicats ferroviaris surten de la reunió amb Puente amb la voluntat de mantenir la vaga Redacció
Publicat el
12 d’abril de 2016 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Societat
Catalunya busca una fórmula duradora per a la regularització extraordinària de migrants
-
Societat
Trapero justifica que els Mossos usessin gas pebre contra els manifestants per Palestina
-
Societat
Un ciberatac compromet les dades d'uns 6.800 inscrits a la Borsa de Lloguer de Barcelona
-
Societat
Salut recomana a les persones nascudes en aquests anys que es vacunin del xarampió
-
Societat
Una marca de cotxes es retracta i incorpora el català als seus serveis
-
Societat
Tallat el trànsit a la Gran Via (C-31) per un accident amb 7 vehicles implicats
