[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qn4Vr6AUj84[/youtube]
Llet Nostra ha fet un pas endavant i ha engegat, en un context difícil per als ramaders, una campanya de comunicació en suport i defensa del sector lleter del país. La campanya "A prop" compta amb la col·laboració de Teràpia de Shock, grup de rock català, amb el qual comparteix el valor d’apreciar molt les coses que es tenen a prop.
L’objectiu és transmetre al consumidor final la implicació de la marca amb el món ramader i la importància de fer-los costat per continuar garantint la seva continuïtat. D’aquesta manera, la llet de cooperatives catalanes segueix treballant per la consolidació del sector buscant créixer des de la proximitat per poder aglutinar en el futur el nombre més gran de productors possible.
Llet Nostra, que representa el 30 % del sector català, amb aquesta campanya vol explicar que “la marca està a prop de les famílies ramaderes catalanes, a prop dels consumidors i del nostre entorn més pròxim, donant sortida a la llet produïda a casa nostra gràcies a un projecte plenament consolidat”, explica el seu president, Jordi Riembau.
Teràpia de Shock, de les Preses i Olot (Garrotxa), interpreta el tema principal de la campanya titulat A prop i en l’espot es poden veure els seus membres cantant la cançó en un entorn ramader. La campanya ha començat aquest mes de març a la televisió, ràdio, premsa i els mitjans digitals.
La implicació del consumidor és necessària
La campanya "A prop" que engega Llet Nostra pretén explicar al consumidor que la proximitat del producte és un valor a l’alça i que la llet de Llet Nostra està produïda per uns 200 ramaders d’aquí, de famílies cooperatives catalanes. Es tracta d’una marca de qualitat, implicada amb el territori i amb la seva manera de fer. La campanya també apel·la a la consciència dels consumidors i a la seva decisió de compra. Si el consumidor opta per fer una compra responsable, d’alguna manera, està contribuint a afavorir la continuïtat del sector ramader del país i l’economia local.
Ara el projecte Llet Nostra té més sentit que mai perquè el sector lleter està vivint la mateixa situació de fa una dècada, just quan cooperatives ramaderes catalanes van decidir crear i comercialitzar la seva pròpia marca.
Llet Nostra impulsa una campanya de suport i defensa del sector lleter
La marca, que representa el 30 % del sector, compta amb la col·laboració del grup català de música Teràpia de Shock
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de març de 2016 a les 20:49
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 21 de novembre: alerta per neu i vent a cinc comarques
-
Societat
Les tres claus de la nova mobilitat a l'entorn del Camp Nou en dia de partit
-
Societat
Barcelona preveu iniciar a finals del 2027 les obres per recuperar el Tramvia Blau
-
Societat
Els Mossos interroguen les germanes i la psicoterapeuta de Jonathan Andic
-
Societat
El Meteocat activa alertes a nou comarques per neu, vent i mal estat de la mar
-
Societat
El 30% de les europees majors de 15 anys patiran violència de gènere, segons l’OMS
