Catalunya ha experimentat aquest divendres un lleuger repunt en el nombre de víctimes mortals diàries per coronavirus als hospitals catalans. Si dijous es registrava la xifra més baixa des del 23 de març, amb 83 morts, avui aquesta ha augmentat fins als 100. A aquesta xifra cal sumar-hi les 160 morts registrades en residències d'avis, que també han augmentat, tot i que moderant l'increment respecte al dia anterior.
La dada no obstant, manté la tendència a la baixa iniciada el passat cap de setmana, lluny dels rècords negatius dels dies immediatament anteriors, quan s'havien superat amb escreix els 200 morts, i especialment lluny del rècord negatiu (272 víctimes) del 30 de març. En total, 3.331 persones han perdut la vida des que va arribar la pandèmia a Catalunya.
Pel que fa als nous positius confirmats, se n'han registrat 1.257, notablement per sobre dels 684 del dia anterior, i en la línia de dos dies abans. Des de l'inici de la pandèmia, el territori català ha sumat un total de 32.984 infectats. 5.251 d'aquests són professionals sanitaris. Des de l'arribada de la pandèmia, 2.629 han estat greus, i la xifra s'ha incrementat avui de 47.
Les dades més positives arriben gràcies als 14.298 pacients de Covid-19 que ja han rebut l'alta des de l'inici de la pandèmia. En les últimes hores s'han comptabilitzat 785 persones que han superat la malaltia.
En quant als casos greus,
Arran de l'aixecament del perímetre policial que blindava la conca d'Òdena, el Departament de Salut ja ha informat que no facilitarà més dades específiques dels efectes de la pandèmia a la zona.
[noticiadiari]2/199826[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198648[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Lleuger repunt: Catalunya suma 100 nous morts per coronavirus als hospitals en 24 hores
Societat
El Departament de Salut informa de 1.257 nous positius
ARA A PORTADA
-
Societat El desllorigador de l'habitatge: dos decrets que es votaran divendres i horitzó de contractes indefinits David Cobo
-
Societat Barcelona va registrar 124 ideacions de suïcidi entre les famílies en risc de desnonament l'any passat David Cobo
-
Política El Govern activarà finalment l'oficina antidesnonaments a finals d'any Bernat Surroca Albet
-
Societat Maricarmen accepta l’acord amb l’empresa desnonadora i tornarà al seu domicili quan rebi l’alta hospitalària Pau Espí Solé
-
Societat Desnonen una família amb una persona amb discapacitat del pis d'un gran tenidor a Mataró ACN
- Carles Bellsolà
- Excap d'Edició de Nació
Publicat el
10 d’abril de 2020 a
les 21:15
Et pot interessar
-
Societat
Les millors imatges d'una Barcelona passada per aigua: tornen els paraigües i els bassals
-
Societat
Caos a la mobilitat per les inundacions: talls a les rondes i a diverses línies del metro
-
Societat
Localitzen sana la menor desapareguda diumenge a Barcelona
-
Societat
El Govern manté la crida a la màxima prudència pels aiguats
-
Societat
Catalunya es queda sense una de les seves eines per calcular quants alumnes falten a classe
-
Societat Una nova incidència talla l'R4 entre Vilafranca del Pendès i l'Hospitalet de Llobregat
