L'agent dels Mossos d'Esquadra detingut com a presumpte autor de l'agressió sexista a la periodista Clàudia Climent en la Diada de Sant Fèlix de Vilafranca del Penedès ha estat posat en llibertat provisional per la jutge del Jutjat d'Instrucció en funcions de guàrdia de la ciutat. La magistrada ha imposat al detingut les prohibicions de comunicar-se amb la víctima i d'acostar-se'hi a menys d'un quiilòmetre.
A més de la via penal, el cos dels Mossos ha obert un procés intern per determinar el futur de l'agent dins del cos policial. L'home va ser detingut hores després de la jornada castellera, acusat d'un delicte d'abús sexual.
La reportera víctima de l'agressió havia denunciat que un casteller va grapejar-li el cull i li va mossegar l'orella, mentre cobria a peu de plaça la jornada castellera.
Tant la Coordinadora de Colles Castelleres de Catalunya (CCCC) com diverses colles, a títol particular, han condemnat els fets.
Llibertat provisional per al mosso de l'agressió sexista a la Diada de Sant Fèlix
El cos policial ha obert una investigació interna paral·lela a la via judicial
Ara a portada
Publicat el 31 d’agost de 2019 a les 17:17
Et pot interessar
-
Societat UGT reclama que es prohibeixin les bonificacions de les multes per accident laboral mortal
-
Societat Mor un català a Astúries arrossegat pel corrent quan baixava en canoa per un riu
-
Societat Rècord històric del metro de Barcelona amb més d'1,8 milions de validacions per Sant Jordi
-
Societat Pas endavant amb el català d'una de les marques de cotxes més importants del món