L'Observatori Contra l'Homofòbia (OCH) ha registrat fins aquest dimarts 120 incidències per LGTBI-fòbia durant aquest any, un increment que qualifiquen de "constant" i "alarmant" a tot el territori amb especial impacte a la via pública, les xarxes socials i a l'entorn veïnal de les persones LGTBI.
Davant l'augment de casos, l'entitat exigeix l'aprovació "immediata" del reglament del règim sancionador de la Llei 11/2014 i el cessament dels responsables de les "inexistents polítiques" LGTBI a Catalunya i demanen apostar per mecanismes "especialitzats, específics i permanents" i no augmentar despesa en "propaganda institucional".
En aquest sentit, posen exemples com l'agressió a l'Hospitalet de Llobregat per constatar la "immensa vulnerabilitat" que pateixen en un context "especialment sensible" com el de l'habitatge o l'episodi "d'extrema violència" del passat 23 de juliol a Sitges.
L'Observatori Contra l'Homofòbia ja ha registrat 120 incidències aquest any
L'entitat demana al Govern apostar per mecanismes "especialitzats i permanents" i evitar la "propaganda institucional"
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2020 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Societat USTEC insta CCOO i UGT a «no continuar d'esquena al col·lectiu» educatiu
-
Societat
El jove mexicà que s'examinarà del B1 de català: «No soc cap geni dels idiomes, només ho he intentat»
-
Societat
L'autobús es dispara com a alternativa a Rodalies
-
Societat
Rescaten tres joves que feien pàdel surf a la platja de Malgrat de Mar
-
Societat
El director de la presó de Puig de les Basses renuncia al càrrec després de tres suïcids de presos
-
Societat
«Contra el feixisme, sindicalisme»: milers de treballadors reclamen «pau, sostre i salari» a Barcelona per l'1-M
