Agents dels Mossos d'Esquadra de la Divisió d'Investigació Criminal investiguen una possible mort criminal després que aquest dissabte a migdia fos localitzat el cadàver d'un home a l'interior del canal de la dreta de l’Ebre, a Sant Jaume d’Enveja.
Segons han confirmat els Mossos, el cos va ser trobat al voltant de les 13.45 hores i presenta signes de violència, per la qual cosa han obert una investigació per intentar esclarir les circumstàncies dels fets i l'autoria. De moment no han transcendit massa detalls sobre aquest fet que segons els indicis signes de criminalitat i que ara per ara està sota secret de les actuacions.
Localitzat un cadàver amb signes de violència al canal de reg de l’Ebre
Els Mossos d'Esquadra han obert una investigació
ARA A PORTADA
Publicat el
29 d’agost de 2021 a
les 16:39
Et pot interessar
-
Societat
El detall clau que esgrimeix la defensa de Jonathan Andic: dues passes abans de la caiguda mortal
-
Societat
Perquè no m’ha satisfet la visita del Papa
-
Societat
Famílies denuncien deficiències en la llar d'infants de la Llacuna: «El meu fill va agafar una infecció per femta de gat»
-
Societat
Els docents avisen d'un inici de curs «convuls» amb mobilitzacions i acorden «accions» durant l'estiu
-
Societat
L'Ajuntament obliga a retirar els rètols de la històrica Bodega Fermín
-
Societat
Els Bombers estabilitzen tres incendis de vegetació a la Ribera d'Ebre, el Vallès Oriental i la Segarra
