La reobertura de l'oci nocturn aquesta mitjanit a Catalunya serà encara tímida. A Barcelona només cinc locals compleixen els requisits que marca el Procicat perquè puguin reprendre l'activitat, però ni tan sols totes rebran clients quan el rellotge toqui les dotze. Al cap de setmana, això sí, podrien obrir-ne més.
Tres discoteques estaran obertes aquesta mateixa nit. Es tracta de Shôko, Pacha i Opium Mar, les tres ubicades al front marítim de la ciutat. Al Poble Espanyol la discoteca Terrazza, que té festes en horari de restauració dijous i divendres, ha anunciat que aquest divendres i dissabte ja obrirà fins a les tres.
Un tercer local, el local d'oci nocturn amb restaurant CDLC, no ha anunciat cap ampliació d'horari. La gran reobertura del sector s'espera per al 15 d'octubre, segons el Gremi de Discoteques de Barcelona, que espera que en aquesta data puguin obrir totes les discoteques. Serà amb el passaport Covid com a requisit d'accés.
A hores d'ara el Procicat obliga a mantenir tancada la pista de ball a les discoteques i l'ús de la mascareta és obligatori sempre que no s'estigui consumint una beguda. Malgrat la reobertura, les imatges habituals de l'oci nocturn prepandèmic tardaran encara a arribar.
[plantillacoronavirus]
L'oci nocturn reobre tres mesos després a mig gas
Societat
Només tres discoteques de Barcelona obren les portes la nit del dimecres al dijous, tot i que n'hi pot haver més al cap de setmana
- -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Política Junts conté la respiració davant l'auge d'Aliança i el veredicte europeu sobre l'amnistia Oriol March
-
-
Política Aliança no fa por a Vox i Sánchez ho té fet a Catalunya: la lletra petita del CEO Bernat Surroca Albet
-
-
Política La desfeta de Junts fa que Aliança ja lluiti pel segon lloc amb ERC, segons el CEO Lluís Girona Boffi
Publicat el
22 de setembre de 2021 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Societat
El Col·legi de Psicologia acusa la terapeuta dels Andic d'intrusisme i mala praxi
-
Societat Augmenten a 3.889 els morts pel doble terratrèmol a Veneçuela
-
Societat
Almenys 12 morts i 19 desapareguts en un incendi forestal a Almeria
-
Societat
Detenen un home per drogar i fer tocaments a dones al barri de Vallvidrera
-
Societat
Els tècnics avaluaran dissabte si els desallotjats per l'esvoranc de l'L9 poden tornar a casa
-
Societat Desallotgen un tren i l’estació de metro d’Urquinaona per llançament de gas pebre
