La reobertura de l'oci nocturn aquesta mitjanit a Catalunya serà encara tímida. A Barcelona només cinc locals compleixen els requisits que marca el Procicat perquè puguin reprendre l'activitat, però ni tan sols totes rebran clients quan el rellotge toqui les dotze. Al cap de setmana, això sí, podrien obrir-ne més.
Tres discoteques estaran obertes aquesta mateixa nit. Es tracta de Shôko, Pacha i Opium Mar, les tres ubicades al front marítim de la ciutat. Al Poble Espanyol la discoteca Terrazza, que té festes en horari de restauració dijous i divendres, ha anunciat que aquest divendres i dissabte ja obrirà fins a les tres.
Un tercer local, el local d'oci nocturn amb restaurant CDLC, no ha anunciat cap ampliació d'horari. La gran reobertura del sector s'espera per al 15 d'octubre, segons el Gremi de Discoteques de Barcelona, que espera que en aquesta data puguin obrir totes les discoteques. Serà amb el passaport Covid com a requisit d'accés.
A hores d'ara el Procicat obliga a mantenir tancada la pista de ball a les discoteques i l'ús de la mascareta és obligatori sempre que no s'estigui consumint una beguda. Malgrat la reobertura, les imatges habituals de l'oci nocturn prepandèmic tardaran encara a arribar.
[plantillacoronavirus]
L'oci nocturn reobre tres mesos després a mig gas
Només tres discoteques de Barcelona obren les portes la nit del dimecres al dijous, tot i que n'hi pot haver més al cap de setmana
- -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Una cimera secreta Sánchez-Junqueras a la Moncloa tampoc desbloqueja els pressupostos d'Illa Ferran Casas i Manresa
-
«Rufián demana aplicar ciència, però ara hem de dir que hi som i després ja veurem la fórmula» Bernat Surroca Albet
-
-
L'Estat pretén que l'acreditació del català dels migrants regularitzats sigui mèrit i no exigència Lluís Girona Boffi
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
Publicat el
22 de setembre de 2021 a
les 16:50
Et pot interessar
-
Societat
Nova protesta dels mestres: negar-se a fer sortides i colònies
-
Societat
Nova vaga dels metges: rua reivindicativa per Barcelona per denunciar la sobrecàrrega laboral
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 21 i 22 de febrer
-
Societat
«Santaco» com a punt de trobada en la defensa municipal del català
-
Societat
La nova vida de Tito Álvarez al Carib: «És una terra d'oportunitats»
-
Societat
La Sagrada Família arriba als 172,5 metres d'altura i canvia l'«skyline» de Barcelona
