L'onada de calor que la província de Sevilla està travessant aquests dies s'ha cobrat la primera víctima mortal oficial. Es tracta d'un home de 47 anys d'Aznalcóllar (Sevilla), amb patologies prèvies, segons han confirmat fonts de la Conselleria de Salut i Consum a Europa Press.
[noticiadiari]2/258917[/noticiadiari]
El treballador ha mort aquest diumenge per un cop de calor i els motius "estan relacionats amb la seva feina al camp", han precisat les mateixes fonts. El passat 15 de juliol es registrava també en la mateixa localitat andalusa i en plena onada de calor, la mort d'una persona imputable a les altes temperatures.
L'Agència Estatal de Meteorologia (Aemet) havia activat per a aquest dilluns un avís vermell per risc d'altes temperatures màximes de fins a 44 graus en tota la campanya de Sevilla, en ple equador d'aquesta primera onada de calor Yago Sevilla, nom amb el qual ha estat batejada.
[noticiadiari]2/255720[/noticiadiari]
Les temperatures màximes continuaran dimarts i dimecres per sobre d'aquesta marca, arribant fins i tot als 42 graus segons les previsions de l'Aemet, que manté l'avís taronja per a tots dos dies.
[plantillavirals]
L'onada de calor ja té la seva primera víctima mortal: un pagès sevillà de 47 anys
Societat
La localitat andalusa passa uns dies d'alt risc per les elevades temperatures que, aquest dilluns, han arribat fins als 44 graus
- El termòmetre arriba als 50 graus a Sevilla aquest juny -
- EP
ARA A PORTADA
-
-
Successos Els Agents Rurals i els Mossos d'Esquadra tenen indicis que l'incendi d'Aiguamúrcia ha estat provocat Antonio Ramos Llauradó
-
-
Terra Carme Farnell, tècnica de predicció del Meteocat: «Dimecres es podran superar els 40 graus en llocs poc habituals» Arnau Urgell i Vidal
-
Terra El Meteocat concreta els avisos per la tercera onada de calor: 34 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
26 de juny de 2023 a
les 19:23
Et pot interessar
-
Societat
Niubó celebra la reducció de la segregació escolar: «El sistema comença a veure l'alumnat invisible»
-
Societat
Mor als 100 anys la «drag queen» Gilda Love
-
Societat
Normalitzar el feixisme?
-
Societat
Mor un home de 60 anys en un incendi a l’Eixample
-
Societat
Aitana i El Mago Pop compren el Teatre Aquitània de Barcelona
-
Societat
Desenes de famílies perden la beca per a casals d'estiu a Barcelona per canvis en els tràmits municipals
