Madonna aprofita l'estada a Barcelona per visitar la Casa Batlló i la Sagrada Família

La mítica cantant nord-americana tanca dos dies de concerts que han deixat per al record un gran moment amb l'actriu catalana Úrsula Corberó, amb qui són gran amigues

Publicat el 03 de novembre de 2023 a les 18:57
La ja mítica cantant Madonna ha aprofitat la seva estada a Barcelona per visitar, aquest divendres a la tarda, alguns dels edificis més emblemàtics de la capital catalana: la Casa Batlló, edifici de l'arquitecte Antoni Gaudí i un dels atractius turístics del passeig de Gràcia, i després la Sagrada Família. Tot seguit, ja ha procedit a anar cap a l'Aeroport de Barcelona.

Després dels seus dos concerts previstos a la ciutat, que han tingut lloc les dues últimes nits, ha entrat a la Casa Batlló a les 15:35 del migdia al costat de dues persones. Després de baixar del cotxe que la portava, diversos mossos d'Esquadra li han fet un passadís entre els molts turistes que acostuma a haver-hi davant de l'entrada principal.
  Una hora després, ha sortit per una porta secundària i protegida també per mossos, després de passar almenys per la primera planta i pel pati posterior de l'edifici, de l'any 1912. Després s'ha dirigit cap a la basílica de la Sagrada Família, de la qual ha sortit a les 16:50 després d'una hora de visita, i ja ha anat cap a l'Aeroport de Barcelona.

La cantant anava vestida de negre, amb gorra, trenes i ulleres de sol, i ha sorprès els vianants i turistes que hi havia al carrer. El pròxim concert de la seva gira de comiat serà dilluns vinent, 6 de novembre, a Lisboa (Portugal). De moment, però, en l'últim que ha fet a casa nostra ens ha deixat un moment per al record juntament amb una de les actrius catalanes més mediàtiques del moment, Úrsula Corberó
 

Sona Vogue i esclata la sorpresa...

Aquesta nit de dijous la reina del pop ha volgut compartir escenari amb qui amb el pas del temps s'ha convertit en una gran amiga. Madonna i Corberó es van conèixer ara fa dos anys en un avió i des d'aleshores són íntimes. Els i les fans de l'estatunidenca van gravar com ella i la intèrpret de Sant Pere de Vilamajor (Vallès Oriental) ho donaven tot al ritme d'una melodia, Vogue, que ja és història de la música. Totes dues han protagonitzat un dels moments més explosius de la vetllada. Armades amb pancartes, puntuaven els ballarins que feien xou del tot sensual per a elles.