La CUP ha cridat a sortir al carrer aquest divendres per defensar el referèndum i rebutjar les prohibicions i denúncies. La concentració serà a partir de les vuit de la tarda davant la Paeria de Lleida, governava per un Àngel Ros que ha dit no al procés iniciat per la Generalitat.
L'alcalde de Lleida s'ha negat a delegar als partits de l'oposició la signatura del decret a favor de la Llei del Referèndum aprovada pel Parlament de Catalunya el passat dimecres. Fonts del PDECat han indicat a aquest diari que assistiran a la mobilització, on s'hi espera també la presència d'altres representants de formacions i entitats independentistes.
Àngel Ros no creu que el referèndum sigui una solució
L'alcalde de Lleida ha estat meridianament clar en relació al referèndum. Considera que aquesta via no és la solució per arreglar els problemes polítics entre Catalunya i Espanya, i insisteix en la idea federal. El Paer en cap ha passat el decret enviat per la Generalitat als serveis jurídics del consistori amb l'objectiu que estudiïn si la proposta del Govern català s'adequa a la legalitat i, per tant, es poden cedir espais. El termini per donar-hi suport acaba aquest divendres.
Manifestació davant la Paeria de Lleida per reivindicar el referèndum
Àngel Ros es nega a delegar la signatura a les formacions de l'oposició
Ara a portada
Publicat el 08 de setembre de 2017 a les 15:53
Actualitzat el 08 de setembre de 2017 a les 15:54
Et pot interessar
-
Societat La demanda de cursos C1 de català per a estudiants i docents de la UPF es duplica en un any
-
Societat Així seran les noves màquines de venda de bitllets al metro de Barcelona
-
Societat Un menor en estat greu després de ser atropellat per un taxi a Nou Barris
-
Societat Si reps un SMS de la Seguretat Social no hi facis clic: pot ser una estafa