[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EuSLbzWOTfo[/youtube]
Per molt que treballi la Marca España per donar una imatge moderna i civilitzada de les suposades bondats de l'Estat espanyol, el fet és que els tòpics espanyols arreu del món continuen reproduint l'arquetip d'una societat tronada i casposa. Així és com ho veuen a McDonalds Austràlia, on promocionen el Spain Brekkie Wrap en el marc d'una campanya relacionada amb el mundial de futbol de Brasil.
L'esmentat Spain Brekkie Wrap, presentat com una recepta típicament espanyola, és una mena de rotlle amb salsitxa de xoriço i ous remenats. Si l'aliment ja es prou contundent per si mateix, més ho és la imatge amb el que el promocionen, una parella de locutors que suposadament deuen transmetre un partit de futbol, on un d'ells, amb un bigoti més gran que el de Pancho Villa i amb montera de torero, es posa una rosa entre les dents mentre que fa veure que toca la guitarra mentre sonen unes notes aflamencades. Toreros, salsitxes i flamenc, així veuen als espanyols des d'Austràlia.
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
-
Trump presumeix d'haver «posat fi a set guerres» i carrega contra els països que reconeixen Palestina Redacció
-
El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel David Cobo
Publicat el 22 de maig de 2014 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest 24 de setembre: núvols, fred i neu
-
Societat Una dona de 84 anys mor després de ser atropellada per un cotxe a l’avinguda Meridiana
-
Societat Oportunitat perduda
-
Societat Presó per al detingut pel cadàver esquarterat dins d'una maleta a Vilanova i la Geltrú
-
Societat El temps d'aquest dimarts 23 de setembre: baixada de temperatures
-
Societat Confirmen que el segon cos trobat a l'Alt Penedès és el del pare del menor