[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EuSLbzWOTfo[/youtube]
Per molt que treballi la Marca España per donar una imatge moderna i civilitzada de les suposades bondats de l'Estat espanyol, el fet és que els tòpics espanyols arreu del món continuen reproduint l'arquetip d'una societat tronada i casposa. Així és com ho veuen a McDonalds Austràlia, on promocionen el Spain Brekkie Wrap en el marc d'una campanya relacionada amb el mundial de futbol de Brasil.
L'esmentat Spain Brekkie Wrap, presentat com una recepta típicament espanyola, és una mena de rotlle amb salsitxa de xoriço i ous remenats. Si l'aliment ja es prou contundent per si mateix, més ho és la imatge amb el que el promocionen, una parella de locutors que suposadament deuen transmetre un partit de futbol, on un d'ells, amb un bigoti més gran que el de Pancho Villa i amb montera de torero, es posa una rosa entre les dents mentre que fa veure que toca la guitarra mentre sonen unes notes aflamencades. Toreros, salsitxes i flamenc, així veuen als espanyols des d'Austràlia.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2014 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat Una fuita de gas fa evacuar onze pisos a l'Hospitalet de Llobregat
-
Societat Quants diners et treuen de la nòmina si fas vaga?
-
Societat Més d'un centenar de persones tallen els accessos a la Zona Franca amb motiu de la vaga per Palestina
-
Societat La «mataiaies» de Catalunya detinguda per l'assassinat d'una dona gran a Galícia
-
Societat El temps d'aquest dimecres 15 d'octubre: més sol, però les pluges no fan net
-
Societat Així ha estat la desfilada inaugural de la 080 Barcelona Fashion Week