[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EuSLbzWOTfo[/youtube]
Per molt que treballi la Marca España per donar una imatge moderna i civilitzada de les suposades bondats de l'Estat espanyol, el fet és que els tòpics espanyols arreu del món continuen reproduint l'arquetip d'una societat tronada i casposa. Així és com ho veuen a McDonalds Austràlia, on promocionen el Spain Brekkie Wrap en el marc d'una campanya relacionada amb el mundial de futbol de Brasil.
L'esmentat Spain Brekkie Wrap, presentat com una recepta típicament espanyola, és una mena de rotlle amb salsitxa de xoriço i ous remenats. Si l'aliment ja es prou contundent per si mateix, més ho és la imatge amb el que el promocionen, una parella de locutors que suposadament deuen transmetre un partit de futbol, on un d'ells, amb un bigoti més gran que el de Pancho Villa i amb montera de torero, es posa una rosa entre les dents mentre que fa veure que toca la guitarra mentre sonen unes notes aflamencades. Toreros, salsitxes i flamenc, així veuen als espanyols des d'Austràlia.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2014 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat
Vuit detinguts acusats de cometre 19 robatoris a domicilis en dos mesos
-
Societat
Cinc detinguts pel matrimoni forçat d'una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky
-
Societat
Yamandi, el metge cubà que aprèn català per cultura i respecte
-
Societat
«La limitació de compra d'habitatges, sense prohibir res, foragitaria els fons d'inversió»
-
Societat
El CAP de les Corts de Barcelona passa a dir-se «Ernest Lluch» en homenatge a l'exministre
-
Societat
El temps del cap de setmana del 8 i 9 de novembre: avís per vent perillós i pluges al país
