[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EuSLbzWOTfo[/youtube]
Per molt que treballi la Marca España per donar una imatge moderna i civilitzada de les suposades bondats de l'Estat espanyol, el fet és que els tòpics espanyols arreu del món continuen reproduint l'arquetip d'una societat tronada i casposa. Així és com ho veuen a McDonalds Austràlia, on promocionen el Spain Brekkie Wrap en el marc d'una campanya relacionada amb el mundial de futbol de Brasil.
L'esmentat Spain Brekkie Wrap, presentat com una recepta típicament espanyola, és una mena de rotlle amb salsitxa de xoriço i ous remenats. Si l'aliment ja es prou contundent per si mateix, més ho és la imatge amb el que el promocionen, una parella de locutors que suposadament deuen transmetre un partit de futbol, on un d'ells, amb un bigoti més gran que el de Pancho Villa i amb montera de torero, es posa una rosa entre les dents mentre que fa veure que toca la guitarra mentre sonen unes notes aflamencades. Toreros, salsitxes i flamenc, així veuen als espanyols des d'Austràlia.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de maig de 2014 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat
El temps d'aquest divendres 5 de desembre de 2025: precipitació al Pirineu i avís per vent a quatre comarques
-
Societat
Catalunya supera Espanya en temps d'espera per a les operacions programades
-
Societat
Els grans empresaris rebutgen els discursos antiimmigració i recorden la necessitat de mà d'obra estrangera
-
Societat
L'arribada del «nou barri» de 550 pisos a Montjuïc: més lenta del previst, però amb més habitatge
-
Societat Has comprat la balisa V-16? Facua alerta que pots haver estat víctima d'un frau
-
Societat
Quina és la nova paraula de l'any? Vota-la
