El premi Nobel de Literatura, Mario Vargas Llosa, té coronavirus des de començaments de setmana i, per culpa de la infecció, ha hagut d'ingressar a l'hospital. Segons Sálvame, que és qui ha donat la notícia, l'escriptor està estable, tot i que molt controlat pels serveis mèdics, que el segueixen de prop pel factor de risc que comporta la seva edat.
La Reial Acadèmia Espanyola (RAE) va haver d'ajornar un acte d'aquest dimarts en el marc de la Setmana Cervantina en què estava previst que Vargas Llosa fes un col·loqui amb el president de la casa de les lletres castellanes, Santiago Muñoz Machado, sobre el llibre del Nobel, Cervantes.
Al centre sanitari, ha arribat acompanyat de la seva dona, Isabel Preysler, i la seva fillastra Tamara Falcó. Fins ara, Vargas Llosa restava aïllat a casa.
[plantillavirals]
Mario Vargas Llosa, hospitalitzat per coronavirus
L'escriptor, de 86 anys, va donar positiu a inicis de setmana, i ara està estable a l'hospital
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2022 a les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
La Xarxa Europea per a la Igualtat Lingüística declara la situació «d'emergència» per al català
-
Societat
Manifestació massiva de docents a Barcelona per clamar millores al Govern: «Si no mouen fitxa, seguirem mobilitzant-nos»
-
Societat
El Pavelló de Ràdio Barcelona: la memòria radiofònica oculta al cim del Tibidabo
-
Societat
L’assistència a actes religiosos es dispara entre els joves creients
-
Societat
Illa anuncia una borsa d'habitatge rural i ajudes per rehabilitar equipaments i pisos buits
-
Societat
El temps del cap de setmana del 15 i 16 de novembre: cels nuvolats i baixada de temperatures
