El premi Nobel de Literatura, Mario Vargas Llosa, té coronavirus des de començaments de setmana i, per culpa de la infecció, ha hagut d'ingressar a l'hospital. Segons Sálvame, que és qui ha donat la notícia, l'escriptor està estable, tot i que molt controlat pels serveis mèdics, que el segueixen de prop pel factor de risc que comporta la seva edat.
La Reial Acadèmia Espanyola (RAE) va haver d'ajornar un acte d'aquest dimarts en el marc de la Setmana Cervantina en què estava previst que Vargas Llosa fes un col·loqui amb el president de la casa de les lletres castellanes, Santiago Muñoz Machado, sobre el llibre del Nobel, Cervantes.
Al centre sanitari, ha arribat acompanyat de la seva dona, Isabel Preysler, i la seva fillastra Tamara Falcó. Fins ara, Vargas Llosa restava aïllat a casa.
[plantillavirals]
Mario Vargas Llosa, hospitalitzat per coronavirus
L'escriptor, de 86 anys, va donar positiu a inicis de setmana, i ara està estable a l'hospital
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’abril de 2022 a les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
Augmenten a 42 les morts de l'accident de trens a Andalusia
-
Societat
Interrompuda tota l'R11 per impossibilitat de circulació a causa de la caiguda d'un arbre a les vies
-
Societat
Les principals hipòtesis sobre la causa de l'accident ferroviari a Andalusia
-
Societat
Mor el dissenyador italià Valentino als 93 anys
-
Societat
El govern espanyol decreta tres dies de dol oficial a tot l'Estat per l'accident de tren a Andalusia
-
Societat
Què sabem i què no de l'accident de dos trens a Andalusia
