Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'una dona argentina de 45 anys a Nou Barris a Barcelona. El cos ha estat trobat sense vida dins el domicili de la víctima.
Tot apunta que l'home, després de matar-la, hauria bloquejat la porta del domicili i hi hauria deixat una nota per tal que la filla, que havia de venir d'escola, alertés la policia i, així, no trobés el cos. Quan la nena ha vist el paper ha acudit a la cafeteria més propera i allà s'ha trucat als Mossos, que han trobat el cadàver cap a dos quarts de quatre de la tarda. Més tard, han localitzat també el cos sense vida del pressumpte assassí en un local pròxim al pis.
Segons fonts properes al cas, la principal hipòtesi amb què treballen els Mossos és que l'hauria matat la seva exparella, de nacionalitat espanyola, i després s'hauria suïcidat.
Mata la seva exparella i després se suïcida a Nou Barris
Els Mossos han localitzat el cadàver de la dona a casa seva i després el de l'home en un local proper al pis de la víctima
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de novembre de 2014 a
les 18:37
Et pot interessar
-
Societat Educació crearà una plataforma per fer tràmits a l'estil de «La Meva Salut»
-
Societat
Fugida fallida: dos interns intenten escapar-se de Brians 2 de matinada
-
Societat
Treballs de recerca en temps d'intel·ligència artificial: com s'han de repensar?
-
Societat
Un home mor en una baralla a l’Hospitalet de Llobregat
-
Societat
Robatori massiu de KitKat a Europa: desapareixen 12 tones de xocolatines d'un camió
-
Societat
Identifiquen i agredeixen a la presó al pare del nadó maltractat
