Els Mossos d'Esquadra investiguen la mort d'una dona argentina de 45 anys a Nou Barris a Barcelona. El cos ha estat trobat sense vida dins el domicili de la víctima.
Tot apunta que l'home, després de matar-la, hauria bloquejat la porta del domicili i hi hauria deixat una nota per tal que la filla, que havia de venir d'escola, alertés la policia i, així, no trobés el cos. Quan la nena ha vist el paper ha acudit a la cafeteria més propera i allà s'ha trucat als Mossos, que han trobat el cadàver cap a dos quarts de quatre de la tarda. Més tard, han localitzat també el cos sense vida del pressumpte assassí en un local pròxim al pis.
Segons fonts properes al cas, la principal hipòtesi amb què treballen els Mossos és que l'hauria matat la seva exparella, de nacionalitat espanyola, i després s'hauria suïcidat.
Mata la seva exparella i després se suïcida a Nou Barris
Els Mossos han localitzat el cadàver de la dona a casa seva i després el de l'home en un local proper al pis de la víctima
ARA A PORTADA
-
L'avió de Von der Leyen aterra d'emergència per un presumpte atac rus que l'ha deixat sense GPS Redacció
-
-
Illa promet la «lletra petita» del finançament aviat per aplanar els pressupostos amb ERC Bernat Surroca Albet
-
Salvador Illa i Carles Puigdemont obriran el curs amb una reunió a Brussel·les Oriol March | Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 10 de novembre de 2014 a les 18:37
Et pot interessar
-
Societat Quatre noves línies i una seixantena de millores: novetats a la xarxa de busos interurbans
-
Societat Demostren que els grups de suport redueixen l'estrès en cuidadors de persones amb demència
-
Societat Les carreteres catalanes més mortíferes del 2025: les tres primeres acumulen el 25% de les defuncions
-
Societat Indignació per un infrahabitatge a l’Eixample: 400 euros per un lavabo amb llitera
-
Societat Saül Gordillo, condemnat a presó després d'admetre el segon cas d'agressió sexual
-
Societat El Meteocat manté l'alerta per pluges a nou comarques