Accident mortal en una cacera en un poble d'Astúries. Un home ha mort aquest dissabte després de rebre un tret mentre participava en una cacera al municipi asturià de Cabranes. Segons ha confirmat la Guàrdia Civil, la víctima és un home de 54 anys.
Els serveis d'emergències d'Astúries han rebut l'avís al voltant de les quatre de la tarda. Fins al lloc es van desplaçar efectius sanitaris, patrulles de la Guàrdia Civil i agents de la Policia Judicial, que han procedit a aixecar el cadàver.
Ara per ara, s'investiguen les circumstàncies del tret i com ha pogut succeir aquest homicidi. No hi ha cap persona detinguda ni tampoc ha quedat clar si es tractava d'un tiroteig accidental o si hi havia algun animal pel mig. La zona estava homologada per ser una cacera.
Maten un home d'un tret en una cacera a Astúries
La Guàrdia Civil investiga les circumstàncies del tret, que ha provocat la mort d'una persona de 54 anys
- Un agent de la Guàrdia Civil -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de febrer de 2024 a
les 20:45
Et pot interessar
-
Societat
Els mestres envien un mail a les famílies sobre l'acord amb CCOO i UGT per contrarestar el «relat» d'Educació
-
Societat
Mor la sisena persona sensesostre a Badalona des de principi d'any
-
Societat
«Una llengua viva és un poble que avança»: l'anunci del Correllengua Agermanat
-
Societat
L'Artemis II es prepara per a un dels moments més perillosos del viatge: com i quan serà l'amaratge
-
Societat
Primeres pistes de la nova «T-Cultura» de Barcelona: inclourà descomptes per comprar llibres
-
Societat
Enrenou amb una nova campanya de l'Ajuntament de Barcelona: plagi o coincidència?
