Una avaria en un transformador elèctric aquest diumenge a la tarda ha deixat sense llum fins a 6.442 abonats de Castelldefels. Segons ha informat Endesa, la incidència s'ha produït a un quart de cinc de la tarda i fins al lloc s'hi han desplaçat tècnics de la companyia per resoldre la incidència al transformador afectat.
Al cap de tres hores, a un quart de vuit del vespre, l'avaria només afectava uns 300 abonats i a un quart de nou del vespre tots els clients han tornat a tenir subministrament elèctric.
Més de 6.000 famílies de Castelldefels han estat sense llum per una avaria en un transformador
Societat
La incidència s'ha produït a un quart de cinc de la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el
27 de desembre de 2015 a
les 19:39
Et pot interessar
-
Societat
Tito Álvarez escapa per poc d'un hotel esfondrat a Veneçuela: «He tornat a néixer»
-
Societat
La NASA detecta indicis de vida a Mart
-
Societat
Els nous sistemes obligatoris als cotxes el 2026: què són els ADAS i com afectaran els conductors
-
Societat
Els ateneus aposten per una programació «catalanitzada» per enfortir el compromís amb la llengua
-
Societat
El sector de la pirotècnia factura més de 17 milions durant la campanya de Sant Joan
-
Societat
Un conductor d'Alsa canvia de seient un passatger perquè el seu portàtil «emetia radiacions»
