Almenys 111 entitats aplegades al voltant de la crida Catalunya per la Pau han congregat centenars de persones aquest dissabte la plaça de Sant Jaume de Barcelona per reclamar l'alto el foc a Ucraïna i una "solució negociada" entre les dues parts.
Quan es compleix un any de l'inici de la invasió de Rússia a Ucraïna, els concentrats han mostrat la seva solidaritat amb el poble ucraïnès i amb les víctimes de totes les guerres.
La mobilització ha servit també per denunciar "la falta de voluntat dels governs i institucions per buscar un camí a la pau" i exigir a aquests actors principals que "els esforços polítics i diplomàtics" es focalitzin en aturar la guerra.
En aquesta línia han advocat per la reducció de la despesa militar, en contraposició amb l'enviament de més armes al bàndol ucraïnès.
[noticia]253067[/noticia]
Més d'un centenar d'entitats, sindicats i partits demanen una «solució negociada» per a Ucraïna
Societat
La crida Catalunya per la Pau convoca una concentració a la plaça de Sant Jaume en l'aniversari de la invasió russa
- Un centenar de persones s'han congregat a la Plaça Sant Jaume per exigir que aturi la guerra -
- ACN
ARA A PORTADA
-
Energia Catalunya, molt lluny de la sobirania elèctrica: el 84% del consum depèn de l'exterior Arnau Urgell i Vidal
-
Política Barcelona, Girona i Amposta: triple manifestació independentista per la Diada Lluís Girona Boffi
-
Política Després del Mundial, un altre procés? Semblances i diferències entre el 2010 i el 2026 Oriol March
-
Política Anna Navarro, la gran aposta de Puigdemont a les últimes eleccions, deixa el Parlament Oriol March
-
Economia Més enllà de la Cambra de Comerç: què amaga el pols per les cadires de plata? Pep Martí i Vallverdú
Publicat el
25 de febrer de 2023 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona anuncia tres novetats per a la circulació de motos: dues proves pilot i més espai propi als semàfors
-
Societat
Condemnats vuit independentistes per boicotejar un acte de Societat Civil Catalana
-
Societat El TEDH admet a tràmit una demanda per maltractaments a un intern del CIE de Barcelona
-
Societat Interrompuda la circulació de l’R13 i l’R14 entre Plana-Picamoixons i Lleida-Pirineus per un robatori de coure
-
Societat
Maten un home a la Barceloneta després de trencar l'ordre d'allunyament amb l'exparella
-
Societat
Sis mesos i un 8,6% després
