Els Mossos d'Esquadra han desmantellat un dels principals punts de venda d'heroïna del Baix Penedès i han detingut cinc persones, d'entre 24 i 39 anys, totes veïnes del Vendrell, acusades d'un delicte continuat contra la salut pública per tràfic de drogues. Les gestions es van iniciar fa uns mesos, quan els agents van rebre diverses informacions relatives al suposat tràfic d'estupefaents en un cèntric pis del Vendrell. Les indagacions van concloure que, efectivament, els ocupants del pis es dedicaven al tràfic de drogues, sobretot d'una varietat molt addictiva de l'heroïna, l'anomenada Brown Sugar, que fins i tot regalaven per captar nous clients.
Degut a la pressió policial i veïnal, durant la investigació, els integrants de la trama van canviar de domicili, fent del nou pis el seu actual punt de venda. De fet, el passat 2 de desembre, els agents van dur a terme una entrada i escorcoll sota manament judicial al nou emplaçament, on es trobaven les cinc persones que van acabar detingudes. Es tracta de Said E., de 28 anys; Allal T., de 39 anys; Naima E., de 24 anys; Mennana E., de 30 anys, i Rahma E., de 33 anys.
38 paperines d'heroïna i 3.100 euros
Said E. i Allal T. serien, segons els investigadors, les persones que dirigien les transaccions, tant al pis com a altres indrets, mentre que les altres tres detingudes, germanes totes elles, participaven a vegades directament i d'altres indirectament de la venda de substàncies. A l'escorcoll de la casa es va trobar una ronyonera plena de paperines d'heroïna (amb un total de 38 dosis preparades), així com marihuana i una balança de precisió. A banda, es van decomissar també més de 3.100 euros procedents del tràfic de drogues, així com una peça d'heroïna en roca d'11,4 grams.
Els cinc detinguts van passar ja a disposició del jutjat d'Instrucció del Vendrell en funcions de guàrdia acusats d'un delicte continuat contra la salut pública per tràfic de drogues. Tots ells van quedar en llibertat amb càrrecs.
Ara a portada
-
-
Política Illa garanteix que els Mossos no deixaran desatès cap poble ni ciutat: «No hi haurà impunitat» Bernat Surroca Albet
-
Societat El Tarzan romà: d'implicar el papa Francesc en ocupacions de pisos a visitar la Casa Orsola David Cobo
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Publicat el 11 de desembre de 2010 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Mor electrocutat un treballador de 41 anys a la Zona Franca
-
Societat El temps del cap de setmana del 26 i 27 d'abril: tornen les pluges
-
Societat Retards de fins a una hora i mitja a la línia d'alta velocitat Madrid – Barcelona per una avaria a l'Aragó
-
Societat Tallada la ronda del Mig per una persona enfilada als panells informatius