La primera tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Monistrol de Montserrat, Fanni Sancristòfol, ha mort aquest divendres a l'edat de 56 anys després de patir una llarga malaltia, segons han informat des del mateix Ajuntament. La cerimònia de comiat tindrà lloc demà dissabte, a les cinc de la tarda, a l'espai Joan Carles Amat.
L'Ajuntament de Monistrol de Montserrat decretarà tres dies de dol oficial en senyal de condol per la mort de la regidora, que en aquest mandat es feia càrrec de les carteres d'Ensenyament i Turisme. Aquest era el segon mandat de la regidora amb tasques de responsabilitat al govern municipal. Al mandat anterior (2011-2015) es va fer càrrec de la cartera de Turisme.
Sota la seva responsabilitat es van posar en marxa projectes com la Festa dels Romeus. Fanni Sancristòful també va transformar la Fira de la Coca i el Mató potenciant l'eix gastronòmic de l'esdeveniment a través de la creació de propostes com el Restaurant de la Gastronomia del Montserrat.
Mor als 56 anys la primera tinent d'alcalde de Monistrol de Montserrat
Fanni Sancristòfol portava les carteres d'Ensenyament i Turisme, i sota la seva responsabilitat es va impulsar la Festa dels Romeus i es va consolidar l'eix gastronòmic de la Fira de la Coca i el Mató | L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol
ARA A PORTADA
Publicat el 05 d’agost de 2016 a les 18:08
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dimecres 6 d'agost: treva transitòria de la calorada
-
Societat Crema solar i flotadors inclosos: busquen un «tastador de piscines» per 1.850 euros al mes
-
Societat Ryanair amplia el límit de mida per a l’equipatge de mà gratuït
-
Societat Educació millora les xifres de les places d'FP: 81.000 assignacions ja fetes en ple estiu
-
Societat Quins són els noms de carrer més comuns a Catalunya?
-
Societat Canvis al 012: amplia l'horari i estarà operatiu els caps de setmana a partir del 2026