La televisió espanyola perd una de les grans icones del seu naixement. L'actriu i presentadora Laura Valenzuela ha mort aquest divendres als 92 anys, a causa de diversos problemes de salut derivats d'una infecció. El primer gran rostre de TVE ha marxat envoltada de la seva família i amics a l'hospital La Princesa de Madrid.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4SFTet8NIiU[/youtube]
Rocío Espinosa López-Cepero, més coneguda com a Laura Valenzuela, va ser una de les actrius espanyoles més populars durant les dècades de 1960 i 1970. El món de la moda li va obrir les portes del cinema, on va debutar a El pescador de coplas, el 1954. Va continuar la seva carrera amb El inquilino (1957), La Violetera (1958) i Aquellos tiempos del cuplé (1958).
Prolífica, va compaginar les seves aparicions a la pantalla gran amb la conducció de diversos programes d'una incipient TVE i es va convertir en una icona de la cadena. Destaquen el concurs Preguntas al espacio i el programa de varietats Festival Marconi, abans de tornar, ja a finals dels anys 60, amb espais com Contamos contigo y Galas del sábado.
[plantillavirals]
Mor als 92 anys Laura Valenzuela, un dels primers rostres de la televisió espanyola
L'actriu i presentadora va destacar els anys 60 i 70 del segle passat com una de les grans icones de TVE
- Laura Valenzuela, en una imatge d'arxiu -
- Guetty Images
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de març de 2023 a
les 17:22
Et pot interessar
-
Societat
Situació inversemblant: una cabra es cola en un supermercat a Matadepera
-
Societat
Catalunya i el Barça promocionen l'arribada de turistes per Sant Jordi
-
Societat
Barcelona ja obre les platges per Setmana Santa
-
Societat
Europa promet un nou estudi sobre el canvi d'hora
-
Societat
Restablerta la circulació a l’R11 després que divendres quedés interrompuda per la caiguda d’un arbre sobre un tren
-
Societat
Cues a les carreteres catalanes en l'operació sortida per Setmana Santa
