Una dona d'uns 70 anys ha mort aquest dimarts al matí atropellada per un cotxe a Banyoles, a l'encreuament entre l'avinguda de la Farga i la Ronda Monestir, segons ha informat l'Ajuntament de la ciutat. En concret, una noia que circulava per l'avinguda de la Farga en direcció a Banyoles, ha topat a l'encreuament contra la víctima, que travessava la carretera a uns 15 metres del pas de vianants. D'altra banda, la conductora ha donat negatiu en el control d'alcoholèmia.
Aquest és el quart atropellament mortal en dos anys a la ciutat, després que l'any passat morissin atropellats un jove que participava en el Bicicrucis, una altra dona d'edat avançada, i un nen.
Mor atropellada una veïna de Banyoles
És el quart atropellament a la capital del Pla de l'Estany en dos anys
ARA A PORTADA
-
L'altra cara de Sixena: el retorn de les obres s'impregna d'entitats catalanòfobes Lluís Girona Boffi
-
-
El fracàs del traspàs de la immigració fa evidents els límits del pacte Puigdemont-PSOE Bernat Surroca Albet
-
-
El Govern prioritza blindar les inversions del Prat abans d'abordar la gestió catalana que reclama ERC Bernat Surroca Albet
Publicat el 10 d’agost de 2010 a les 09:29
Et pot interessar
-
Societat El desig de la pregonera Emma Vilarasau per la Mercè: jutjar Netanyahu, trencar amb Israel
-
Societat El temps d'aquest 24 de setembre: núvols, fred i neu
-
Societat Una dona de 84 anys mor després de ser atropellada per un cotxe a l’avinguda Meridiana
-
Societat Oportunitat perduda
-
Societat Presó per al detingut pel cadàver esquarterat dins d'una maleta a Vilanova i la Geltrú
-
Societat El temps d'aquest dimarts 23 de setembre: baixada de temperatures