Un home de 42 anys ha mort aquest diumenge al matí després de patir un accident de trànsit al Nus de la Trinitat, segons ha informat la Guàrdia Urbana de Barcelona. El sinistre ha succeït minuts abans de les vuit del matí a l'extrem nord de la B-20, o Ronda de Dalt, en la bifurcació cap a Montigalà.
Un cotxe ha perdut el control i ha xocat frontalment contra un mur. Com a conseqüència de la topada, el conductor i únic ocupant del vehicle, Enric M. G., de 42 anys, ha quedat atrapat dins el vehicle i ha mort a l'acte. Diverses dotacions dels Bombers de Barcelona i de la Guàrdia Urbana han treballat en el sinistre, que no ha ocasionat cap afectació a la circulació de vehicles.
Mor després d'encastar el cotxe contra un mur
Una persona perd la vida al Nus de la Trinitat de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
14 d’agost de 2011 a
les 11:00
Et pot interessar
-
Societat Mor un motorista en un accident amb un cotxe a Lloret de Mar
-
Societat Una promoció d'inspectors de Treball denuncia que cobra sense treballar des de fa mig any
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
