El copilot d'un turisme ha mort aquest dilluns a la tarda després que el vehicle amb el que circulava ha sortit de la C-15 a l'alçada d'Olèrdola, a l'Alt Penedès. Per causes que encara s’estan investigant, el cotxe ha abandonat la via i posteriorment ha bolcat. Al seu torn, la conductora ha resultat ferida i ha estat traslladada a l’Hospital de Vilafranca del Penedès.
Trànsit ha rebut l'avís del sinistre a les 17:15. Arran de la incidència, s’han activat sis patrulles dels Mossos d’Esquadra, sis dotacions dels Bombers de la Generalitat i quatre unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM), a més de l’helicòpter i l’equip de suport psicològic.
Quant a l’afectació viària, s’ha tallat la via en sentit nord i s’han fet desviaments per l’interior de la població. Amb aquesta, ja són 92 les persones que han mort a les carreteres de Catalunya aquest 2023.
[plantillavirals]
Mor el copilot d'un cotxe que ha sortit de la carretera per causes desconegudes a Olèrdola
Amb aquesta, ja són 92 les persones que han mort en un accident de trànsit a les carreteres catalanes el 2023
- Ambulància -
- Gala Espín
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de juliol de 2023 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Societat
Collboni defensa «una tecnologia humanista i centrada en les persones» en la inauguració del MWC
-
Societat
El Mobile torna a esverar la mobilitat: avisos de noves trampes i amenaces de «bloqueig»
-
Societat
El Mobile, l'argument estrella del sector dels pisos turístics per evitar la desaparició: hi ha alternatives?
-
Societat
Almenys un ferit greu en un incendi en un bloc de pisos de Viladecans
-
Societat
Barcelona estrena unes lletres per fer-se fotos amb les millors vistes de la ciutat
-
Societat
Reobre el trànsit en sentit muntanya del túnel de la Rovira aquest dilluns
