El youtuber xilè Tomiii11, que s'havia fet viral en els últims mesos a les xarxes socials per la lluita contra un tumor cerebral, ha mort aquest dilluns, segons ha explicat el mitjà de comunicació xilè Meganoticias. El nen lluitava contra aquest tumor que l'afectava el cap des de fa anys, com ell mateix havia explicat a través del seu canal de YouTube.
La malaltia degenerativa que patia li impedia desenvolupar-se amb normalitat, tant a nivell físic com en la parla, a més de sofrir problemes als ulls i a les extremitats de forma freqüent. El dur relat de la malaltia barrejat amb la innocència d'un nen de la seva edat van emocionar les xarxes socials i els seus vídeos ràpidament van registrar milions de visites. De fet, avui dia el canal encara manté més de vuit milions de subscriptors.
Quan el seu cas es va viralitzar, el món d'Internet va iniciar una campanya perquè aconseguís tants seguidors com fos possible. La primera meta van ser els cent mil, perquè aconseguís la placa d'argent de YouTube, però en qüestió de dies va superar àmpliament aquesta meta i també va rebre una segona placa, la més gran que atorga la plataforma. Així agraïa haver arribat al milió de subscriptors:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=90G_4rvCkZ8[/youtube]
Mor el nen «youtuber» que va emocionar el món amb els seus vídeos
El jove xilè s'havia fet viral a les xarxes socials per la seva lluita contra un tumor cerebral

- Tomiii11, en un dels seus vídeos -
- ND
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’agost de 2021 a les 17:55
Et pot interessar
-
Societat Collboni adverteix al Comitè de les Regions que Europa s'enfronta a una crisi de l’habitatge «mai viscuda»
-
Societat El temps d'aquest dijous 15 de maig: els ruixats van minvant sense desaparèixer del tot
-
Societat Un incendi en una planta química de Sevilla obliga a confinar 77.000 persones per risc d'intoxicació
-
Societat Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 17 i 18 de maig
-
Societat Els ajuntaments de la Catalunya Nord i Òmnium recorren la prohibició del català als plens
-
Societat Un estudi determina que la telemedicina redueix a un 54% la mortalitat en insuficiència cardíaca crònica