Mor el presentador i actor de doblatge Mario Beut, veu de Poitier o Belmondo

El català, de 89 anys, va aconseguir tres premis Ondas

Publicat el 07 d’agost de 2022 a les 16:58
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SfVHbI3v3Y8[/youtube]
El presentador de televisió, locutor de ràdio i actor de doblatge Mario Beut va morir el passat divendres a Barcelona als 89 anys, segons han explicat diverses persones del seu entorn a les agències de notícies. Mario Beut Padrós va néixer a Arenys de Mar (Barcelona) el 1933, va començar la seva carrera en els mitjans de comunicació el 1952, en el quadre d'actors de Ràdio Barcelona, i també va ser un dels primers presentadors de TVE.

Beut va guanyar tres vegades un Premi Ondas: el 1958, com a millor actor a Ràdio Barcelona; el 1965, com a millor locutor de Ràdio Barcelona i TVE; i el 1968, pel millor programa informatiu, segons recull el palmarès d'aquests guardons.

Mario Beut també va ser actor de doblatge en cinema i va destacar per donar la seva veu als actors Jean-Paul Belmondo i Sidney Poitier. La capella ardent s'obrirà a Barcelona aquest dilluns a les 9 del matí, al Tanatori dels Corts, on es farà el funeral a les 12.