La conductora d’un patinet ha mort en un accident de trànsit a la C-352 a Canovelles (Vallès Oriental) després de ser envestida per un cotxe. Els fets s'han produït aquest dimecres a la tarda al punt quilomètric 25,1 de la via, a l'altura de la localitat pròxima a Granollers.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha envestit el patinet i la seva ocupant ha sortit projectada i ha caigut des d’un pont. El patinet circulava per un voral de la via i el turisme hi ha pujat a sobre i ha impactat contra la dona que, a conseqüència de l’accident, ha mort.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a tres quarts de cinc de la tarda. Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles policials, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
La noia que ha perdut la vida és S.S.C., de 32 anys i veïna de les Franqueses del Vallès. Amb aquesta víctima, ja són 95 les persones que han perdut la vida en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya. El darrer accident mortal es va produir diumenge a la tarda en un xoc frontal entre dos turismes a la TV-3141 a Riudoms, a la comarca del Baix Camp.
[plantillavirals]
Mor la conductora d'un patinet elèctric envestida per un cotxe a Canovelles
La víctima de l'accident, que s'ha produït a la C-352, ha caigut per un pont arran de la topada amb el turisme

- Una ambulància del SEM -
- SEM
ARA A PORTADA
-
-
De la neutralització a l'exigència dels socis: l'1x1 de l'oposició un any després de la investidura d'Illa Sara Escalera
-
La sequera i la tramuntana impulsen el pitjor incendi dels darrers 50 anys a França Arnau Urgell i Vidal
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
El Govern espera que la UE aconsegueixi el «màxim d'excepcions» aranzelàries per a productes catalans Redacció
Publicat el 09 d’agost de 2023 a les 15:53
Et pot interessar
-
Societat El temps d'aquest dijous 7 d'agost: la temperatura torna a enfilar-se
-
Societat Festes de Gràcia 2025: cartell, concerts, carrers guarnits i programa
-
Societat Tanquen un centre d’estètica a l’Eixample que feia tractaments amb material caducat
-
Societat Nova ciberestafa a Booking: a través de les reserves extrauen les dades bancàries
-
Societat Detenen l'home que va llençar lleixiu a una treballadora d'una benzinera de Nou Barris
-
Societat Programa de les festes de Gràcia 2025