La conductora d’un patinet ha mort en un accident de trànsit a la C-352 a Canovelles (Vallès Oriental) després de ser envestida per un cotxe. Els fets s'han produït aquest dimecres a la tarda al punt quilomètric 25,1 de la via, a l'altura de la localitat pròxima a Granollers.
Per causes que encara s’estan investigant, un turisme ha envestit el patinet i la seva ocupant ha sortit projectada i ha caigut des d’un pont. El patinet circulava per un voral de la via i el turisme hi ha pujat a sobre i ha impactat contra la dona que, a conseqüència de l’accident, ha mort.
Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a tres quarts de cinc de la tarda. Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles policials, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
La noia que ha perdut la vida és S.S.C., de 32 anys i veïna de les Franqueses del Vallès. Amb aquesta víctima, ja són 95 les persones que han perdut la vida en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya. El darrer accident mortal es va produir diumenge a la tarda en un xoc frontal entre dos turismes a la TV-3141 a Riudoms, a la comarca del Baix Camp.
[plantillavirals]
Mor la conductora d'un patinet elèctric envestida per un cotxe a Canovelles
Societat
La víctima de l'accident, que s'ha produït a la C-352, ha caigut per un pont arran de la topada amb el turisme
- Una ambulància del SEM -
- SEM
ARA A PORTADA
-
Política La patronal també «vota» el 29-N: mà dura contra els aldarulls i xoc per la vaga general Pep Martí i Vallverdú
-
Societat Internament en règim tancat per a tres dels menors detinguts pels aldarulls de dissabte a Barcelona ACN
-
Societat Ruta pel centre de Barcelona després dels saquejos: operaris a contrarellotge i Albiol en campanya David Cobo
-
Política Els Mossos investiguen qui hi ha darrere dels aldarulls de Barcelona: «Algú vol desestabilitzar» Bernat Surroca Albet
-
Política Junts i ERC augmenten la pressió sobre Parlon pels aldarulls a Barcelona Oriol March | Lluís Girona Boffi
Publicat el
09 d’agost de 2023 a
les 15:53
Et pot interessar
-
Societat
Trenta anys d'autogestió de l'Àrea Bàsica de Salut Vic Sud
-
Societat
L'accident al Montseny evidencia les mancances del servei de busos a Catalunya
-
Societat
Alerta policial per una nova convocatòria de saquejos a Sants i plaça d'Espanya
-
Societat
Neix l'Associació Catalana de l'Esmorzar de Forquilla
-
Societat
Els veïns afectats per l’esvoranc de l’L9 al Putxet tenen «por» de tornar a casa
-
Societat
Una coneguda plataforma de comerç en línia aplicarà mesures per evitar la venda de productes il·legals
