El Servei Català de Trànsit informa que aquest vespre s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 129 de la C-16, a l’altura d’Urús, a la boca nord del Túnel del Cadí, en sentit sud. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 19.58 h.
Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió entre un camió frigorífic i un turisme. A conseqüència de l’accident, ha mort la conductora del cotxe, una noia de 21 anys i veïna de Terrassa. Pel que fa al conductor del camió, ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a l’hospital de la Cerdanya.
S'han activat set patrulles dels Mossos d’Esquadra, nou dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques). En aquests moments, el Tunel del Cadí es troba tallat en tots dos sentits de la marxa.
Amb aquesta víctima, són 62 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor la conductora d'un turisme a la C-16, a Urús
Societat
62 persones han perdut la vida en accidents de trànsit a Catalunya aquest any
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de juny de 2021 a
les 19:25
Et pot interessar
-
Societat
Barcelona calcula en 26 milions el cost de les incidències pels aiguats
-
Societat
CCOO denuncia Uber Eats per mantenir els repartidors durant el temporal
-
Societat Educació repensa el paper de les pantalles a infantil malgrat la pressió de les famílies
-
Societat
Desnonen una dona que fa tres anys que té aprovat un pis social i encara està en llista d'espera
-
Societat Canvis en els préstecs per comprar el primer pis: així te'n pots beneficiar
-
Societat
Detenen dos presumptes terroristes en procés de radicalització a Barcelona i Tarragona
