El Servei Català de Trànsit informa que aquest vespre s’ha registrat un sinistre viari mortal al punt quilomètric 129 de la C-16, a l’altura d’Urús, a la boca nord del Túnel del Cadí, en sentit sud. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 19.58 h.
Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut una col·lisió entre un camió frigorífic i un turisme. A conseqüència de l’accident, ha mort la conductora del cotxe, una noia de 21 anys i veïna de Terrassa. Pel que fa al conductor del camió, ha resultat ferit menys greu i ha estat traslladat a l’hospital de la Cerdanya.
S'han activat set patrulles dels Mossos d’Esquadra, nou dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del SEM (Sistema d’Emergències Mèdiques). En aquests moments, el Tunel del Cadí es troba tallat en tots dos sentits de la marxa.
Amb aquesta víctima, són 62 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor la conductora d'un turisme a la C-16, a Urús
Societat
62 persones han perdut la vida en accidents de trànsit a Catalunya aquest any
ARA A PORTADA
-
-
Política Socis i oposició aprofiten el caos de Rodalies per l'eclipsi per carregar contra el Govern Gerard Mira
-
Societat L'allau de passatgers per l'eclipsi i el reforç insuficient tornen a qüestionar Rodalies Gerard Mira
-
Terra Nou rècord d'un estiu històric: Catalunya supera el màxim de dies per sobre 40 graus Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
30 de juny de 2021 a
les 19:25
Et pot interessar
-
Societat
Mor una dona de 84 anys en una piscina de Castelldefels
-
Societat
Mor Juan Ignacio Marín Arce, històric sindicalista de CCOO
-
Societat
«Quan veus les màximes d'aquest estiu a Barcelona, se’t posen els pèls de punta»
-
Societat
Els Mossos investiguen un nou tiroteig a Nou Barris
-
Societat Vueling recupera la connexió Barcelona-Madrid a l’octubre amb 11 vols setmanals
-
Societat
Les consultes oftalmològiques van suposar entre un 2% i un 3% de les urgències per l'eclipsi
