La dona que aquest diumenge al matí ha estat atropellada per un autobús de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) ha mort, segons ha informat l'Ajuntament. La víctima, de 56 anys, ha estat envestida cap a les 11.25 hores a la Rambla, que ha quedat tallada en sentit descendent, cap al mar, arran de l'atropellament.
[noticiadiari]2/263090[/noticiadiari]
Ha estat atesa pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i ha ingressat en estat greu a l'hospital, on ha acabat morint. La Guàrdia Urbana s'ha fet càrrec de la investigació. És la catorzena víctima mortal per accident de trànsit a la ciutat de Barcelona aquest any.
[plantillavirals]
Mor la dona envestida per un autobús a la Rambla de Barcelona
Segons ha informat l'Ajuntament, la via ha quedat tallada en sentit descendent a conseqüència del sinistre
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de setembre de 2023 a
les 19:46
Actualitzat el
24 de setembre de 2023 a les
19:47
Et pot interessar
-
Societat
El jutge manté la presó provisional pel pare investigat per maltractar el seu nadó
-
Societat
Un home ferit per arma blanca en una baralla al barri de la Salut de Badalona
-
Societat
Governar l'educació artística superior
-
Societat
Collboni vol aprofitar l'idil·li amb Junts per introduir les pistoles Taser a la Guàrdia Urbana
-
Societat
Quinze quilòmetres de cues a l'AP-7 per un accident a Montcada i Reixac
-
Societat
El nou mapa del sistema sanitari començarà a desplegar-se el gener de 2027
