María Ángeles Rato, germana del banquer i exministre del PP, Rodrigo Rato, ha mort el migdia d'aquest dimarts als 80 anys en ennuegar-se mentre dinava en un restaurant de Madrid. Els serveis d'emergències s'hi han desplaçat el més de pressa possible, però ja havia entrat en parada cardiorespiratòria i no han pogut reanimar-la.
L'accident ha succeït en un conegut local de cuina gallega del carrer Velázquez, de manera sobtada. La família encara no s'ha pronunciat al respecte. La mort sobtada ha deixat el seu entorn trastornat, segons informen diversos mitjans. Mantenia una relació molt estreta amb el seu germà, a qui va defensar davant les càmeres en múltiples ocasions dels seus escàndols amb la justícia.
[noticiadiari]2/242725[/noticiadiari]
Més coneguda amb el sobrenom de Mani, era la segona dels tres germans Rato. Era una prestigiosa antiquària i dirigia l'establiment Itàlica, l'única botiga especialitzada en mobiliari asiàtic de l'Estat. En el seu primer matrimoni, s'havia casat amb Emilio García Botín, cosí del banquer del Santander, i des del 2012, era viuda del seu segon marit.
[plantillavirals]
Mor la germana de Rodrigo Rato en ennuegar-se en un restaurant
María Ãngeles Rato, de 80 anys, ha entrat en parada cardiorespiratòria i els serveis d'emergències no l'han pogut reanimar
ARA A PORTADA
-
Ni les carícies ni la pressió del Govern mouen ERC pels pressupostos: «Facin complir els acords» Bernat Surroca Albet
-
-
Junts presenta el veto als pressupostos i avisa Illa que són una qüestió de confiança Lluís Girona Boffi
-
Hezbol·là s'uneix al conflicte bèl·lic a l'Orient Mitjà mentre Israel continua atacant «el cor de Teheran» Redacció
-
Publicat el
29 de novembre de 2022 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Societat
Un any de presó per a un mosso que es va quedar el mòbil i els auriculars d'un home mort al carrer
-
Societat
La presència d'Israel al Mobile aixeca protestes i mostra les costures dels compromisos polítics a Barcelona
-
Societat
Sant Medir 2026: rues i activitats a Barcelona i Sant Cugat
-
Societat
L'R3, l'aneguet lleig de Rodalies
-
Societat
Collboni defensa «una tecnologia humanista i centrada en les persones» en la inauguració del MWC
-
Societat
El Mobile torna a esverar la mobilitat: avisos de noves trampes i amenaces de «bloqueig»
