María Ángeles Rato, germana del banquer i exministre del PP, Rodrigo Rato, ha mort el migdia d'aquest dimarts als 80 anys en ennuegar-se mentre dinava en un restaurant de Madrid. Els serveis d'emergències s'hi han desplaçat el més de pressa possible, però ja havia entrat en parada cardiorespiratòria i no han pogut reanimar-la.
L'accident ha succeït en un conegut local de cuina gallega del carrer Velázquez, de manera sobtada. La família encara no s'ha pronunciat al respecte. La mort sobtada ha deixat el seu entorn trastornat, segons informen diversos mitjans. Mantenia una relació molt estreta amb el seu germà, a qui va defensar davant les càmeres en múltiples ocasions dels seus escàndols amb la justícia.
[noticiadiari]2/242725[/noticiadiari]
Més coneguda amb el sobrenom de Mani, era la segona dels tres germans Rato. Era una prestigiosa antiquària i dirigia l'establiment Itàlica, l'única botiga especialitzada en mobiliari asiàtic de l'Estat. En el seu primer matrimoni, s'havia casat amb Emilio García Botín, cosí del banquer del Santander, i des del 2012, era viuda del seu segon marit.
[plantillavirals]
Mor la germana de Rodrigo Rato en ennuegar-se en un restaurant
Societat
María Ãngeles Rato, de 80 anys, ha entrat en parada cardiorespiratòria i els serveis d'emergències no l'han pogut reanimar
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de novembre de 2022 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Societat
Detingut un home acusat d'agressió homòfoba durant el Pride Barcelona
-
Societat Una baralla a Badalona acaba amb quatre ferits i una arma de foc implicada
-
Societat
Barcelona reivindica «totes les realitats» en la manifestació més multitudinària del Pride
-
Societat
Més de 30 morts: què passa amb els ofegaments a Catalunya?
-
Societat
Extingit un incendi a l'exterior d'una nau industrial de Sant Boi de Llobregat
-
Societat
Testimonis de la Guerra Civil 90 anys després: «La impressió els primers dies era que no s'allargaria»
