María Ángeles Rato, germana del banquer i exministre del PP, Rodrigo Rato, ha mort el migdia d'aquest dimarts als 80 anys en ennuegar-se mentre dinava en un restaurant de Madrid. Els serveis d'emergències s'hi han desplaçat el més de pressa possible, però ja havia entrat en parada cardiorespiratòria i no han pogut reanimar-la.
L'accident ha succeït en un conegut local de cuina gallega del carrer Velázquez, de manera sobtada. La família encara no s'ha pronunciat al respecte. La mort sobtada ha deixat el seu entorn trastornat, segons informen diversos mitjans. Mantenia una relació molt estreta amb el seu germà, a qui va defensar davant les càmeres en múltiples ocasions dels seus escàndols amb la justícia.
[noticiadiari]2/242725[/noticiadiari]
Més coneguda amb el sobrenom de Mani, era la segona dels tres germans Rato. Era una prestigiosa antiquària i dirigia l'establiment Itàlica, l'única botiga especialitzada en mobiliari asiàtic de l'Estat. En el seu primer matrimoni, s'havia casat amb Emilio García Botín, cosí del banquer del Santander, i des del 2012, era viuda del seu segon marit.
[plantillavirals]
Mor la germana de Rodrigo Rato en ennuegar-se en un restaurant
Societat
María Ãngeles Rato, de 80 anys, ha entrat en parada cardiorespiratòria i els serveis d'emergències no l'han pogut reanimar
ARA A PORTADA
-
Política Sánchez fa gestos a Illa amb el finançament i atia la confrontació amb PP i Vox Bernat Surroca Albet
-
Política La direcció de Junts tanca la porta a pactar amb Aliança després de les municipals Oriol March
-
-
Política Snooker | Els debats que ens mereixem Ferran Casas i Manresa | Pep Martí i Vallverdú | Neus Climent
-
Publicat el
29 de novembre de 2022 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Societat
Collboni anuncia a Nova York una prova per obrir comerços assequibles al barri de la Marina
-
Societat
Detenen cinc persones quan intentaven robar coure a les vies del tren a Roda de Berà
-
Societat
Tornarà el «Volem bisbes catalans»?
-
Societat
El Sindicat de Llogateres xifra en 73 els blocs de pisos on té llogaters organitzats
-
Societat
«Que el projecte Manhattan de la IA estigui en mans privades és un camí cap al desastre»
-
Societat
Les vagues i les mobilitzacions dels docents continuaran: «La crisi és greu»
