La nena de 10 anys que dimecres va estar a punt d'ofegar-se a la piscina de les Preses, a la Garrotxa, ha mort aquest dissabte al vespre, segons Olot Televisió. La menor participava en un curset de natació quan, per motius que encara es desconeixen, va començar a trobar-se malament dins l'aigua.
Els socorristes la van treure de la piscina i els serveis d'emergència la van traslladar en estat crític a l'hospital de Sant Pau, a Barcelona, en helicòpter. De fet, la nena va entrar en parada cardiorespiratòria, però va poder ser reanimada. Des de dimecres estava ingressada a l'hospital barceloní, on finalment ha mort aquest vespre.
Mor la nena que va estar a punt d'ofegar-se dimecres a les Preses
Societat
La menor, de 10 anys, va quedar en estat crític i va ser hospitalitzada a l'hospital de Sant Pau de Barcelona, on ha mort aquest dissabte
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de juliol de 2017 a
les 21:49
Et pot interessar
-
Societat
Qui mana al Palau Episcopal mentre s'espera el relleu d'Omella?
-
Societat
El comportament de la parella de Juanpere que va sorprendre els Mossos: «Deia coses estranyíssimes»
-
Societat
Les restriccions acaben, però Illa avisa: «No abaixem la guàrdia»
-
Societat
La tempesta que ha paralitzat Catalunya, en imatges
-
Societat
Catalanofòbia: per què l'espanyolisme en necessita?
-
Societat
«Amb la taxa, voldríem que els catalans no siguin considerats uns turistes més a Barcelona»
