L'home que aquest dimarts a la tarda es va barallar brutalment amb un lladre que li havia robat el mòbil al districte de Sant Martí (Barcelona) ha mort aquest divendres, segons han informat els Mossos d'Esquadra. La víctima, que tenia 58 anys, va ser traslladada ferida crítica a un hospital pròxim fruit de les ferides ocasionades.
Després d'uns dies en què el seu estat de salut ha anat empitjorant, fins a deixar-lo en mort cerebral, ha estat precisament en el centre mèdic on l'home ha perdut la vida, tot i els esforços de l'equip sanitari.
Els fets van tenir lloc al carrer Ciutat de Granada de la capital catalana, quan l'autor del furt va sostreure un iPhone a l'individu i va fugir. La víctima va perseguir-lo amb el seu vehicle i quan el va interceptar va començar la baralla entre tots dos. Durant la discussió la víctima va resultar ferida de gravetat.
La policia catalana continua, a hores d'ara, buscant el responsable de l'agressió i posterior homicidi, que va fugir després de cometre presumptament els delictes. La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos s'encarrega de la investigació.
[plantillavirals]
Mor l'home apallissat per un lladre que li va robar el mòbil a Barcelona
Societat
Els Mossos d'Esquadra continuen buscant el responsable de l'atac, que va fugir, per detenir-lo pels delictes d'agressió i homicidi
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de setembre de 2023 a
les 19:17
Actualitzat el
15 de setembre de 2023 a les
22:20
Et pot interessar
-
Societat
Foc forestal: aprendre i desaprendre
-
Societat
Mor una dona de 71 anys en una platja de Badalona
-
Societat
Comerciants afectats per l’esvoranc de l'L9 reclamen que l’asseguradora garanteixi compensacions
-
Societat
Discriminats abans de néixer: denuncien la marginació del català en classes de prepart de Barcelona
-
Societat
Mor un menor de 16 anys en un accident a la C-1415a a Castellar del Vallès
-
Societat
Niubó busca rebaixar el malestar dels mestres abans del nou curs: «Les reunions són molt constructives»
