L'home que aquest dimarts a la tarda es va barallar brutalment amb un lladre que li havia robat el mòbil al districte de Sant Martí (Barcelona) ha mort aquest divendres, segons han informat els Mossos d'Esquadra. La víctima, que tenia 58 anys, va ser traslladada ferida crítica a un hospital pròxim fruit de les ferides ocasionades.
Després d'uns dies en què el seu estat de salut ha anat empitjorant, fins a deixar-lo en mort cerebral, ha estat precisament en el centre mèdic on l'home ha perdut la vida, tot i els esforços de l'equip sanitari.
Els fets van tenir lloc al carrer Ciutat de Granada de la capital catalana, quan l'autor del furt va sostreure un iPhone a l'individu i va fugir. La víctima va perseguir-lo amb el seu vehicle i quan el va interceptar va començar la baralla entre tots dos. Durant la discussió la víctima va resultar ferida de gravetat.
La policia catalana continua, a hores d'ara, buscant el responsable de l'agressió i posterior homicidi, que va fugir després de cometre presumptament els delictes. La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos s'encarrega de la investigació.
[plantillavirals]
Mor l'home apallissat per un lladre que li va robar el mòbil a Barcelona
Els Mossos d'Esquadra continuen buscant el responsable de l'atac, que va fugir, per detenir-lo pels delictes d'agressió i homicidi
ARA A PORTADA
-
-
Parlon i Trapero, al punt de mira per la resposta dels Mossos a la vaga per Palestina Lluís Girona Boffi
-
La UAB es regira contra l’agitador ultra Vito Quiles: «S’ha de confrontar la propaganda d’extrema dreta» Pau Espí
-
Qui és Vito Quiles, l'agitador d'extrema dreta «amic» de Rufián que busca brega a la UAB Marc Orts i Cussó | Víctor Rodrigo
-
Publicat el 15 de setembre de 2023 a les 19:17
Actualitzat el 15 de setembre de 2023 a les 22:20
Et pot interessar
-
Societat Detenen tres persones per tràfic d'éssers humans i proxenetisme a Igualada
-
Societat Els CAP vacunaran de la grip i la covid sense cita prèvia els col·lectius vulnerables
-
Societat El Meteocat activa l'avís de pluja a 28 comarques
-
Societat Barcelona canvia d'imatge 15 anys després
-
Societat Un menor, ferit greu després de ser apunyalat per l'exparella de la mare a Barcelona
-
Societat Quin dia s'encendran els llums de Nadal a Barcelona?